Deskundigheid van de dierenarts
Informatie over diagnose en behandeling
Hoe was de omgang met uw huisdier?
Klantvriendelijkheid van de assistente

Mvr c van hoek

Zeer zeker

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Vind juli goed zijn met huisdieren en aardig en hoop geduld hebben met huisdieren
Ben zeer te vreden ook hoe goed juli.met de bazen van huisdieren communiceren zeer goed

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Ben zeer tevreden geen klachten .alleen prijzen op website zetten

peter van Loo

Zeer professioneel en empatisch

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

alert reageren, en er is altijd op korte termijn een afspraak mogelijk

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Ben niet op de hoogte of deze informatie wordt gegeven.
Maar een informatie avond over verzorging ,voeding ,verzekering. voor honden bezitters, katten ed.

Barbara

Zeer tevreden en vriendelijk..

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Vriendelijk en geïnteresseerd ook na ons bezoek.

C. Pronk

Ja zeker, het Dierenziekenhuis mag alles lezen wat ik hier invult, zou ik juist fijn vinden, ook mijn naam en verdere gegevens.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Er word altijd de tijd genomen door eerst goed te luisteren wat ik te vertellen hebt, zijn geduldig met mijn hondje Vlo'tje die een getraumatiseerd verleden heeft en met zijn tweede jaar bij mij is... Er word altijd de tijd genomen door eerst goed te luisteren wat ik te vertellen hebt, zijn geduldig met mijn hondje Vlo'tje die een getraumatiseerd verleden heeft en met zijn tweede jaar bij mij is gekomen. Hij is mishandeld en verwaarloosd in zijn eerste twee levensjaren, ik heb er ruim drie jaar over gedaan om Vlo'tje gesocialiseerd te krijgen en hangt heel erg aan mij.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Voor mij is het gewoon belangrijk dat we eerst in alle rust even praten voordat Vlo'tje onderzocht word. Ik hou hem zoveel mogelijk zelf vast, als hij nagekeken word en als het nodig is een roesje... Voor mij is het gewoon belangrijk dat we eerst in alle rust even praten voordat Vlo'tje onderzocht word. Ik hou hem zoveel mogelijk zelf vast, als hij nagekeken word en als het nodig is een roesje krijgt, maar dan word 'ie overgenomen en gaan ze naar een andere ruimte, dat is voor mij wel heel moeilijk, om hem over te laten nemen, omdat ik weet dat Vlo'tje heel angstig is en ik hem dan alleen laat bij de arts en assistente, want stel dat er iets gebeurt, dan ben ik niet bij hem geweest, dan zou het voor mij voelen dat ik hem in de steek hebt gelaten. Ik heb veel moeite om mensen te vertrouwen en om Vlo'tje los te laten, maar misschien is het wel beter en is hij juist rustiger, maar dat kan ik niet zien.

Carmen Muniz

Nvt

Nvt

C Pols

Geduld en uitleg

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Belangstelling en uitleg aan verzorgers

Dierenziekenhuis Rotterdam

Locatie ziekenhuis, en toegankelijk

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Prijzen zijn hoog. Zo wordt het houden van huisdieren voor sommige onbetaalbaar als er iets is

Groen

Ik vond de behandeling goed, alleen heel veel te duur.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

De zorg is goed, naar ik kan inschatten

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

De prijs is idioot hoog, voor mensen die minder geld hebben buiten bereik. Het voelt als emotionele druk, omdat ik goed voor mijn huisdier wil zorgen en niet echt een keus heb, behalve wel of niet... De prijs is idioot hoog, voor mensen die minder geld hebben buiten bereik. Het voelt als emotionele druk, omdat ik goed voor mijn huisdier wil zorgen en niet echt een keus heb, behalve wel of niet laten nakijken. En bij wel is het heel duur. Ik hoop dat hier iets in kan veranderen, want ik ga andere plekken zoeken die goedkoper zijn.

John Bakker

Zeker

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Het welzijn van zowel (huis)dier als baasje staat hoog in jullie vaandel en dat wordt zeer gewaardeerd

?

Juliëtte Dumas

Het Dierenziekenhuis Rotterdam is de beste plek voor jou en je huisdier. Van het begin tot het einde hebben zij ons met liefde en zorg geholpen! Wij zijn erg tevreden en dankbaar.

Vriendelijkheid, zorgzaamheid

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Ik zie nu geen verbeterpunten