DesignOnline24

DesignOnline24 Ook benieuwd naar feedback over de webshop DesignOnline24? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company412
Uitstekend (10/10)
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen DesignOnline24 met 8.6/10. Gebaseerd op 412 ervaringen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlotte afhandeling. correcte levering.

DesignOnline24 1 beoordeling

Temahome dressoir kwam zelfs een week eerder. door de vervoerder werd netjes een bezorgafspraak gemaakt. goed op de hoogte gehouden door designonline24. vriendelijke mensen van de klantenservice. top!.

Zeer slecht (2/10)

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw reactie. U heeft een bureautje bij ons besteld en wij betreuren uw harde eindoordeel. Bij het afleveren dacht u ergens gelezen te hebben dat het meubel door de bezorger naar boven gebracht zou worden en zelfs gemonteerd. Hier is door ons nooit over gesproken en berust op een misverstand. De externe bezorger is zo geschrokken van het verbale geweld dat hij uiteindelijk na de aflevering is vertrokken. Onze collega van klantenservice heeft u netjes te woord gestaan maar ook zij kon helaas niets goed doen bij u. Uiteindelijk hebben wij nogmaals op basis van uw review geprobeerd het e.e.a. telefonisch toe te lichten en op te lossen maar ook nu bleek er geen mogelijkheid voor een fatsoenlijk gesprek. Dit hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

Score voor DesignOnline24:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb vanmiddag een email gestuurd naar designonline vanwege de leveringsproblemen die er zijn voorgevallen met de levering van een bureau. het incident rondom de aflevering is inmiddels bekend en zal vervolgd worden tot er een oplossing is aangeboden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prachtige stoelen voor een redelijke prijs. bezorging in overleg, waardoor je niet de hele dag thuis op je spullen hoeft te wachten.

Voldoende (6/10)

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw reactie. Wij bezorgen onze meubels geheel gratis, ook banken, tuinsets, kasten en andere grote meubels. Het is dan helaas niet mogelijk om ook nog eens de retourkosten te betalen als een product niet helemaal bevalt of de kleur niet naar wens is. Wij hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

Score voor DesignOnline24:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Erg vervelend retourbeleid. je moet zelf je pakket naar een postpunt brengen en de porto betalen. onhandig bij een groot object, zoals een meubelstuk! andere webwinkels komen het product gewoon weer ophalen aan huis en kost retourneren niets.

Birgit
Birgit

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor ons de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer. zeer vriendelijk en snel onze vragen beantwoord.

Nijssen
Nijssen

Netjes en snel.

Ga zo door

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering , goede service.

Uitstekend (10/10)

Hun levertijden aanpassen want die kloppen niet

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eetkamerstoelen besteld. alleen de levertijd stond niet helemaal correct op de website.na een negatieve beoordeling mijnerzijds ben ik gebeld en is mij het allemaal duidelijk gemaakt.krijg mijn geld terug en een prettig gesprek gehad.

Philip
Goed (8/10)
Philip
Score voor DesignOnline24:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Al heel wat designmeubelen bij jullie gekocht en alles is altijd top !.

Bedrijfsinformatie

Bij ons vind je betaalbare en leuke designmeubels voor bedrijf en consument. Wij zijn officieel gecertificeerd door Thuiswinkel Waarborg en het BeCommerce Kwaliteitslabel. Ook zijn wij door het CBW-erkend. Voor jou betekent dit een extra lange garantie van 3 jaar. Winkelen bij DesignOnline24 is dus makkelijk, goedkoop en betrouwbaar.
Adres
Grasweg 53 b