Verloop van uw order
9.8/10

Basisschool Beurthonk Odijk

Goede ervaring! Prachtig resultaat.

intersalesnet beheer bv

Zeer prettige samenwerking

geen enkele, zeer hoge service

CORPUS

Snel en prettig contact

FemiGin DAC Pharma Holding

Zeer prettig

BURA

Top bedrijf

Alles tiptop in orde

Arts en Zorg

Goede ervaring met DecoPartners! Zeer vriendelijk, denken mee en flexibel. Wij zijn blij met het resultaat!

De Baronie, ZorgSaam

Slecht

Op elk vlak zijn er verbeterpunten, maar met name de klantenservice.
Op elk vlak zijn er verbeterpunten, maar met name de klantenservice.
In eerste instantie vriendelijk en snelle communicatie. Maar sinds er is betaald en de vloerstickers zijn aangebracht is de klantenservice volledig veranderd.
Wij zijn niet tevreden over het product, al binnen 3 dagen na aanbrengen begonnen de stickers los te laten. Vervolgens wordt dit door klantenservice afgeschoven als onze eigen schuld en daarna komt er gewoon geen reactie meer op onze mails. Er is ineens geen contact meer mogelijk met de klantenservice en wij worden volledig genegeerd. Ronduit schandalig!

Stichting VierTaal

Zeer fijne samenwerking met goed advies!

Stichting Europeana

Deco Partners heeft voor ons de wanden opnieuw bekleed met fotobehang, onder meer vergaderruimtes en ons lunchgedeelte. De samenwerking met de ontwerper was goed, er werd meegedacht om een zo goed... Deco Partners heeft voor ons de wanden opnieuw bekleed met fotobehang, onder meer vergaderruimtes en ons lunchgedeelte. De samenwerking met de ontwerper was goed, er werd meegedacht om een zo goed mogelijk resultaat te krijgen. Zeer vriendelijk in de omgang en prettig om mee samen te werken.

123Trapliften

Geweldig resultaat en goed advies

Mailverkeer verliep niet helemaal soepel maar dat kan gebeuren. Uiteindelijk alles op tijd opgeleverd!