Het Brederocollege, Breda

Goed. Wel jammer dat ik geen tijdsblok van bezorging kon kiezen (middag).

Yoana

Fantastisch! Ik had een fout gemaakt tijdens het intypen van mijn moeders adres en de bloemen kwamen nooit aan. Ik vroeg de klantenservice van debloemist.nl of er een manier was om erachter te komen... Fantastisch! Ik had een fout gemaakt tijdens het intypen van mijn moeders adres en de bloemen kwamen nooit aan. Ik vroeg de klantenservice van debloemist.nl of er een manier was om erachter te komen waar de bloemen uiteindelijk geeindigd waren en ze boden aan om een nieuwe bos te sturen. Ook al was het mijn eigen schuld, waren ze zo lief om dit op deze manier op te lossen. Petje af!

Bloemen zijn niet bezorgd, we hebben een kaartje gevonden zonder enige informatie waar de bloemen zijn

Reactie DeBloemist.nl:

Bedankt voor je feedback, Als je niet thuis bent en buren levering is niet mogelijk dan laten we een kaartje achter dat we zijn geweest. De volgende dag zijn we nogmaals langs gekomen en is de... Bedankt voor je feedback, Als je niet thuis bent en buren levering is niet mogelijk dan laten we een kaartje achter dat we zijn geweest. De volgende dag zijn we nogmaals langs gekomen en is de levering wel gelukt.

Mooie bloemen maar groot verschil in kwaliteit en hoeveelheid per leverancier

De doos was te klein voor de ballon. Deze moest uit de doos getrokken worden. Was niet de bedoeling!