Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
8.2/10
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

De vries

Niet gezellig

Mix

Wat gezelliger personeel neer zetten was van middag in sint michielgestel een zeer norse verkoper normaal koopt mijn vrouw jullie noten die was ziek dus ik moest ik doe dit nooit meer alleen

Rosa Meyer

Altijd vers, de lekkerste noteñ

top

nee, al jaar en dag de beste

Maarten

Op woensdag jl in Geldrop 2 x 250 gram heerlijke caramel pindarotsjes gekocht (de lekkerste die er zijn volgens ons). Thuis bleek ‘s avonds dat er caramel-zeezout was geleverd. We hadden er een... Op woensdag jl in Geldrop 2 x 250 gram heerlijke caramel pindarotsjes gekocht (de lekkerste die er zijn volgens ons). Thuis bleek ‘s avonds dat er caramel-zeezout was geleverd. We hadden er een geprobeerd maar dat beviel niet. Via whatsapp doorgegeven. Binnen enkele minuten bericht retour dat we ze in op vrijdag in Eindhoven konden omruilen. Geweldige service. Dank👍🏻

Heerlijk

Privé

Macadamia mix

In mijn pond macadamia mix zaten 9 macadamia noten

Noem het geen macadamia mix als er vooral amandelen en grote pinda's in zitten

Reactie De Olienoot:

Goedeavond
Wij hebben u bericht ontvangen.
Graag zouden wij u gegevens willen ontvangen, zodat wij een nieuw pond macadamia mix kunn sturen naar u toe.
De gegevens kunt u sturen naar...
Goedeavond
Wij hebben u bericht ontvangen.
De gegevens kunt u sturen naar info@deolienoot.nl
Vriendelijke groet
Arie Slagboom

Sandra Heijthuijzen

Snelle service, verse noten en een super klantenservice.

Producten

Superfoodmix, muesli, chocolade pinda's, pittenmix, notenmix, gedroogd fruit, rookamandelen, pindarotsen, nougat.

Ik kijk, na een jaartje thuiszitten, er weer naar uit om naar mijn werk in Eindhoven te kunnen gaan zodat ik jullie weer dinsdag op de markt kan ontmoeten. Blijf ik toch leuker vinden dan te moeten... Ik kijk, na een jaartje thuiszitten, er weer naar uit om naar mijn werk in Eindhoven te kunnen gaan zodat ik jullie weer dinsdag op de markt kan ontmoeten. Blijf ik toch leuker vinden dan te moeten bestellen.

Edwin van Prehn

Verse producten en heel erg lekker. Daarom geef ik de olienoot een 10.

Heel goed

Geen opmerkingen

rp

3 zakken nootjes gekocht 1 weggegooid niet te eten zo zout!!!!

Producten

kwaliteit is goed assortiment goed verpakking goed

minder zout gebruiken.

Reactie De Olienoot:

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de noten zo zout zijn. Wanneer u terugkomt naar de markt met het zakje, zullen wij dit uiteraard op een nette manier oplossen.
Met vriendelijke...
De Olienoot

Koen Dekkers

Super kwaliteit noten gekocht op de markt in maastricht. Em heerlijk vers. Aanrader!

Monique van Kessel

Goed, altijd vers en lekker.

Wordt altijd goed geholpen.

Producten

Het zag goed uit, helaas een verpakking kapot en 1 niet geleverd.
Maar na vermelding was het binnen 2 dagen geleverd.

Misschien een idee om een datum op producten te zetten.

En als er iets verkeerd, of niet geleverd wordt misschien een kortingsbon ter compensatie erbij leveren.

Een...
Misschien een idee om een datum op producten te zetten.

Een spaarsysteem voor een gratis product te sparen of korting op volgende bestelling.

Super