Erwin

Geweldige ervaring!
Zeer grote en zware ruit moest worden vervangen.

Zeer deskundige mensen en ook ontzettend voorzichtig te werk gegaan. Echt helemaal top!

Glasambulance

Super goed

Duidelijk vriendelijk goed geholpen

SD

Op zaterdagochtend een ruit gebroken en in de middag al geholpen met 2 houten platen voor nood. Op dinsdag kwamen ze al een nieuwe ruit kwamen plaatsen.

Vriendelijke medewerkers die klantgericht en kindvriendelijk zijn. Ze gaven tips ivm met de natte kitlaag. Bovendien waren wij beiden keren snel geholpen.

Maarten

Uitstekend!

Alles!

Ghislaine

Slecht

Luuk

Fijn contact en goede advisering over onze wens om het huis te verduurzamen.

kennis van zaken

Bouve

Geen ervaring met het glaszetten, wel met de arrogante houding vd glaszetters. Zetten hun "ambulance" midden op de straat neer ipv in 3 parkeerplekken die vrij waren. Kom je aanrijden in je... Geen ervaring met het glaszetten, wel met de arrogante houding vd glaszetters. Zetten hun "ambulance" midden op de straat neer ipv in 3 parkeerplekken die vrij waren. Kom je aanrijden in je woonstraat waar je alleen rechtdoor kan ivm de smalle weg. Zijn te beroerd om hun "ambulance" te parkeren waar ieder normale weggebruiker moet parkeren.

Geen!

Jan

Eindelijk Jan en Piet hebben het netjes gewerkt en het glas geplaatst. Dit na slechte ervaring.

Jan en Piet

Lena

Binnen 30min was Erik hier , vroilijk, vriendelijk en kundig. Alles snel opgelost!

Snel, vriendelijk

San

Netjes geholpen, duidelijke communicatie!

Duidelijke vastlegging van vraagstelling waardoor vervolgens alles wordt bevestigd per e- mail en SMS. Verder zijn ze makkelijk bereikbaar per telefoon als je onverhoopt nog antwoorden zoekt.... Duidelijke vastlegging van vraagstelling waardoor vervolgens alles wordt bevestigd per e- mail en SMS. Verder zijn ze makkelijk bereikbaar per telefoon als je onverhoopt nog antwoorden zoekt. Levertijd is wel een beetje lang maar dat is volgens mij bij meer bedrijven zo, een tijdsverschijnsel zullen we maar zeggen