Offerte
Communicatie

Pieter Bakker

Klantgerichte en deskundige aanpak

www.coach4geluk.nl

Fijne ervaring! De medewerkers van de Websmid denken goed mee, adviseren en leveren goed maatwerk.
Daarnaast houden zij uitstekend contact met mij 'de klant'.
Diverse expertises onder...
Daarnaast houden zij uitstekend contact met mij 'de klant'.
Diverse expertises onder één dak.
www.coach4geluk.nl
Xian Wei Lu

Christelijke Boekhandel Elah

Prima ervaring al enige jaren; behulpzaam om goed online te staan en er zoveel mogelijk uit te halen

deskundige adviezen en goed in meedenken
behulpzaam

iets sneller op mailtjes reageren soms

Kooiker Infra B.V.

De Websmid heeft onze oude website ook 'gebouwd' en is verantwoordelijk geweest voor het technische onderhoud ervan. Nu de nieuwe website ook aan hen toevertrouwd, wat geen vergissing is geweest.

Beschikbaarheid op zaterdag. Achteraf niet nodig geweest, maar wel een sterk punt dat de mogelijkheid bestond. Alles is via mail geregeld naar onze wens.

Niet van toepassing, alles verliep soepel

Alice in Wonderland Communicatie

Fijne ervaring: De Websmid denkt goed mee, adviseert en levert goed maatwerk. De uitvoering was vlot en gedegen .

Diverse expertises onder één dak.

Derrek Leeseman van Uw Huistraiteur

Onze ervaring is zeer positief. In korte tijd is onze site opnieuw ontwikkeld. Site is op maat gemaakt, dus geen standaardwerk. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

We ervaren de samenwerking als zeer professioneel: geen poespas, korte lijnen en de medewerkers zijn kundig en prettig in de omgang. Goede prijs-kwaliteit verhouding van de dienstverlening.

De Horst Mediation

Al vele jaren maakt en onderhoudt De Websmid onze websites. De ontwikkeling gaat snel en is voor ons niet meer bij te houden. Het is dan erg prettig dat de medewerkers duidelijk zijn in wat wel en... Al vele jaren maakt en onderhoudt De Websmid onze websites. De ontwikkeling gaat snel en is voor ons niet meer bij te houden. Het is dan erg prettig dat de medewerkers duidelijk zijn in wat wel en niet kan en wat wel en niet verstandig is. Samen kom je dan tot een goed eindresultaat.

Wat knap is, is dat er meerdere mensen met hun eigen kwaliteiten aan de website werken. Samen bespreken ze de (on)mogelijkheden. Het resultaat wordt door één contactpersoon doorgegeven. Dat maakt... Wat knap is, is dat er meerdere mensen met hun eigen kwaliteiten aan de website werken. Samen bespreken ze de (on)mogelijkheden. Het resultaat wordt door één contactpersoon doorgegeven. Dat maakt dat het proces helder is.

Eerder factureren, zodat deze feedback sneller te geven is.

De Websmid heeft mijn wensen vertaald naar een strakke, frisse webshop die precies zo is geworden zoals ik hem in gedachten had. Ze leveren erg goed werk tegen een gunstige prijs. De service is erg... De Websmid heeft mijn wensen vertaald naar een strakke, frisse webshop die precies zo is geworden zoals ik hem in gedachten had. Ze leveren erg goed werk tegen een gunstige prijs. De service is erg goed en altijd snel en adequate.

Flexibel,denkt mee,vakkundig.

Ik kan geen verbeterpunten noemen

Mark, Speelblokken XL

Zeer prettige samenwerking, je wensen worden vertaald in een super strakke site. Er word goed en open gecommuniceerd. Vragen en dingetjes die je anders wilt hebben word meteen aangepakt. We zijn... Zeer prettige samenwerking, je wensen worden vertaald in een super strakke site. Er word goed en open gecommuniceerd. Vragen en dingetjes die je anders wilt hebben word meteen aangepakt. We zijn zeer tevreden.

Prettige ervaring met snelle en deskundige service.

Snelle service