Danielle Hellinga

Lagere verzendkosten

Monica benes

Top

Snel geleverd

Was heel mooi en netjes ingepakt,zou alleen rond deze periode zelf andere inpakpapier nemen (postbezorger gaf hem nat aan i.v.m regen, verpakking was wat nat, gelukkig 1 van de spel dozen niet (1... Was heel mooi en netjes ingepakt,zou alleen rond deze periode zelf andere inpakpapier nemen (postbezorger gaf hem nat aan i.v.m regen, verpakking was wat nat, gelukkig 1 van de spel dozen niet (1 was voor verjaardag, andere voor mijn dochtertje) die voor verjaardag de goede doos gegeven.
Verder heel netjes en snel geleverd zou zeker weer hier bestellen

Bak

Niet positief. Ik besteedde en cadeaubon, maar ik merkte dat de webshop al gauw 25 procent duurder was dan andere aanbieders. Als ik geen bon had gehad had ik zeker niks bij jullie gekocht.

Heldere categorieen

Goedkoper worden

Ben

Duur, onzorgvuldig, rommelig

Snel verzendend

Had al betaald, kreeg meerdere mails dat ik nog moest betalen. Kloppende plaatjes van artikels tonen zou handig zijn: Bij twee van de bestelde items kreeg ik niet wat het plaatje aangaf (andere... Had al betaald, kreeg meerdere mails dat ik nog moest betalen. Kloppende plaatjes van artikels tonen zou handig zijn: Bij twee van de bestelde items kreeg ik niet wat het plaatje aangaf (andere versie Miniverse, en 1 knuffel ipv 1 knuffel-pack). Misleidende info op site. Retourzenden is duur. Geen wonder dat mensen weg trekken naar amazon/bol/coolblue etc. Als je een item van €9,90 retourneert, ben je 6,95 verzendkosten kwijt, ouderwets zelf adresseren (geen QR) etc. en ontvang je dus maar 2,95 retour. Dat zijn de kosten van het inpakken en naar postkantoor gaan, oftewel: Je zit opgescheept met ongewenst speelgoed; Plastic afval unlimited. Leuk voor de kinderen later. NOT!

Chantal

Goed!

Snelle levering en goede prijs

Geen idee

M

goedkoper dan op andere websites

Karin

Geweldige service, mooi product ontvangen

Vriendelijk, behulpzame medewerkster aan de telefoon

Miepke

Het was goed allemaal gegaan

Snel en goed verpakt

Nienke

Goede klantenservice, snelle levering, topbedrijf!

Vriendelijk, goede kennis van producten, mooie aanbiedingen

E.horst

Play doe doos besteld