Brouwer

Installatie zonnepanelen, warmtepomp en CV ketel.
Installatie zonnepanelen, warmtepomp en CV ketel.
Warmtepomp en ketel super en snel gedaan. Zonnepanelen heeft 4 bezoeken gekost, zaken niet op voorraad of vergeten, werk niet correct afgewerkt en weer terug moeten komen.
Jammer van alle extra tijd en energie. Uiteindelijk werkt alles wél en genieten we van de zonne-opbrengst ....:)

Technisch goed, communicatie en planning kan beter

G.J.Fernandes

Tevreden

goed werken

Martin

Prima bedrijf

Snelle communicatie en er wordt netjes gewerkt.

donker

Goed, ik had al een cv ketel gekocht 3 jaar geleden

doen wat ze aanbieden

Kees Baaten

Prima!

Duidelijke offerte, afspraken worden nagekomen. Vriendelijk en vakkundig personeel.

de blaeij

Goed en redelijk goede prijs kwaliteit

goed product en personeel

Dakkus

Zeggen, terwijl de monteurs er zijn de afspraak af. Leidinggevende zou contact opnemen nog steeds niet gedaan. Monteurs top. Kennis,flexibel en meedenkend. De monteurs halen het falende kantoor... Zeggen, terwijl de monteurs er zijn de afspraak af. Leidinggevende zou contact opnemen nog steeds niet gedaan. Monteurs top. Kennis,flexibel en meedenkend. De monteurs halen het falende kantoor omhoog. Kantoor een 5 monteurs 10 met een griffel

Top monteurs

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Bedankt voor uw feedback. Mijn collega heeft u inmiddels gesproken, en ik begreep dat uw ongenoegen over onze communicatie met kantoor is opgelost. Nogmaals onze excuses hiervoor. We nemen dit mee... Bedankt voor uw feedback. Mijn collega heeft u inmiddels gesproken, en ik begreep dat uw ongenoegen over onze communicatie met kantoor is opgelost. Nogmaals onze excuses hiervoor. We nemen dit mee zodat we dit in het vervolg kunnen verbeteren. Wel fijn om te horen dat u de monteurs een 10 met een griffel geeft. Wij wensen u in ieder geval heel veel plezier van uw warmtepompsysteem, en blijven natuurlijk in de toekomst ook graag voor u klaar staan.

JvV

Zeer goed

vakmanschap en meedenkend

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Hartelijk bedankt voor dit mooie eindcijfer. We wensen u veel plezier van uw nieuwe systeem.

CG

scherp geprijsd

Beste heer Goedegebure,
Bedankt voor uw kort maar krachtige review. Wij hopen dat de zon maar veel mag schijnen op uw nieuwe zonnepanelen systeem.

Pijper

Op zich prima ervaring. Uitvoering denkt mee voor de beste oplossing.

Goed vindbaar op internet. Uitvoering doet niet moeilijk en denkt mee voor de beste oplossing.

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Fijn om te horen dat uw ervaring met ons prima was. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe hybride warmtepompsysteem.