A vt H

Misleidende kortingen

Aanbod

Duidelijke communicatie

Reactie De Bruijn in Wijnen Anno 1772:

Beste heer A vt H, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. We streven er altijd naar om de best mogelijke ervaring te... Beste heer A vt H, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. We streven er altijd naar om de best mogelijke ervaring te bieden aan onze klanten. We zien in ons systeem dat u heeft geprobeerd een exclusieve wijn te bestellen die volgens onze gecommuniceerde voorwaarden is uitgesloten van korting. We begrijpen echter ook dat de mogelijkheid om de wijn wel met korting te bestellen, als gevolg van een storing aan onze zijde, voor verwarring en teleurstelling heeft gezorgd. Onze excuses voor het ongemak. We hebben contact met u opgenomen om u een passende oplossing aan te bieden en hopen u hiermee op gepaste wijze tegemoet te komen. Met hartelijke groet, team De Bruijn in Wijnen.

F. van Baal

In mijn Nijmeegse tijd (tot ca 2010) met regelmaat zaken gedaan. O.a. voor UMC en Universiteit. Uitstekende ervaring.

Prachtig bedrijf met mooie tradities. En uiteraard top wijnen

Nog iets meer wijn in assrtiment tegen een meer gemiddelde prijs en waar zijn de Griekse wijnen.? Onterecht vergeten en top wijnen!

Dieter FRANSOO

Persoonlijk, snel, wat je verwacht van een webshop

snelheid, aanbod, zorg voor de eindklant

het aanbod kan altijd groter maar is detailkritiek in deze

Patrick

Bestelling is na enige weken nog niet geleverd

Nieuwsbrief

Beste Patrick,
Beste Patrick,
Hartelijk dank voor uw review. We hebben ons keurig gehouden aan de afgesproken leverdatum, enkel was het u even ontschoten dat u de datum op een later moment had geplaatst. Dit kan gebeuren. Wij doen altijd ons uiterste best om zo snel mogelijk te leveren, zodat u kunt gaan genieten van uw wijn!
De Bruijn in Wijnen

David

Mooie selectie, goede service!

Goede selectie kwaliteitswijnen. Goede, snelle service.

Meer keuze in bezorgopties. Transmission is niet erg goed bevallen. PostNL is een stuk flexibeler qua “niet thuis”. Dan kun je laten bezorgen bij PostNL punt. Transmission is na 2x proberen weer... Meer keuze in bezorgopties. Transmission is niet erg goed bevallen. PostNL is een stuk flexibeler qua “niet thuis”. Dan kun je laten bezorgen bij PostNL punt. Transmission is na 2x proberen weer retour. Wijzigen leveradres is enkel mogelijk via de verzender.

martens

Heel goed

alles in orde

Change Inc.

We hadden 24 flessen champagne gekocht. Helaas liepen alle flessen over tijdens het openen, aangezien de champagne eruit spoot. De flessen hebben drie dagen in een klimaatkast gelegen en waren goed... We hadden 24 flessen champagne gekocht. Helaas liepen alle flessen over tijdens het openen, aangezien de champagne eruit spoot. De flessen hebben drie dagen in een klimaatkast gelegen en waren goed koud. Ze zijn ook rustig opengemaakt door personen met veel horeca ervaring. Zij gaven aan dat het kan komen, doordat de champagne is doorgegist. Jammer dat dit mogelijk het geval is.

Niks aan te merken, los van de matige kwaliteit van het product.

Ik hoor graag wat de reden kan zijn.

Goedemiddag,
In de eerste plaats vinden wij het bijzonder jammer om te horen dat de wijn niet naar wens is geweest wat betreft het inschenken.
De ‘Joséphine’ is een type wijn waarbij de...
Goedemiddag,
De ‘Joséphine’ is een type wijn waarbij de gisten geheel verwijderd worden en er geen suiker (Brut Nature) meer aan toegevoegd wordt.
In de wijn zijn dus geen stoffen/suikers meer die een verdere vergisting zouden kunnen veroorzaken. Dit kan dus niet de oorzaak van de spuitende wijn zijn.
U gaf aan dat de wijn 3 dagen in een zeer koude klimaatkast lagen. Kan het misschien zijn dat er wat bevroren wijn in de fles heeft gezeten?
Dit kan de druk op de massa in de fles verhogen waardoor de wijn letterlijk uit de fles geduwd wordt.
Wat de oorzaak is geweest kan ik zonder verdere informatie u helaas ook niet vertellen. Wellicht kunt u het ons nog wat specifieker toelichten of klinkt mijn uitleg zeer aannemelijk?
Tot op heden hebben we een dergelijke klacht niet eerder ontvangen over de ‘Joséphine’.
De Bruijn in Wijnen

Monique

Uitstekend!

Goede wijnen voor mooie prijzen!!

Michiel Daamen

Fijn geholpen, via de mail mijn bestelling doorgegeven. Wellicht was een onlineshop met een ideal betaling nog handiger en sneller geweest.

Hele mooie wijnen in de collectie

Meer een webwinkel op de site maken, met betalingsmogelijkheid direct

Gertie

Bedankt voor de super service! Ben er blij mee!

Breed assortiment

Bordje magazijn 😜