Heel aangename sessie. Men nam rustig de tijd, ook voor de high tea. En zeer behulpzaam en kundig.

Kundig

Jolanda van Greuningen

Super, geweldig, 3 jurken aangehad en toen wist ik het. Goed geluisterd naar de wensen. En ik ben een oude bruid van 57 dus dat is anders dan een dame van 20.

Goed geluisterd, toch de high tea gekregen ondanks dat het vrijdag was.

Ilona Hofland

De medewerkers zijn super enthousiast en je ziet en voelt dat ze passie voor hun werk hebben. Ze hebben een goed idee wat een bruid voor ogen heeft.

Personeel en sfeerbeleving.

Mirjam

Ik heb een zeer goede ervaring met De Bruidshoek. Je word professioneel geholpen, zowel aan de telefoon als in de winkel. Het personeel is uitermate vriendelijk en stelt je op je gemak. Er word... Ik heb een zeer goede ervaring met De Bruidshoek. Je word professioneel geholpen, zowel aan de telefoon als in de winkel. Het personeel is uitermate vriendelijk en stelt je op je gemak. Er word goed geluisterd naar je wensen en weten daar goed op in te spelen.

Zie hierboven.

Fijne zaak, persoonlijke benadering en er wordt goed met je meegedacht.

JOLANDA STRIK

Goed. Alleen jammer dat mijn jurk binnen 1 week elders voor 40%goedkoper werd aangeboden.

Linda

Fijne ervaring, geholpen door Bionda. Heel spontane vrouw en mij heel snel op gemak stelde. Toch best spannend zo’n dag, maar ze maakt er een feestje van. En heeft uiteindelijk voor mij de juiste... Fijne ervaring, geholpen door Bionda. Heel spontane vrouw en mij heel snel op gemak stelde. Toch best spannend zo’n dag, maar ze maakt er een feestje van. En heeft uiteindelijk voor mij de juiste jurk gevonden.

Mooie selectie bruidsjurken, mooie winkel, voelt heel speciaal allemaal

Klantgericht, ongedwongen en uitstekend advies. Gastvrij en vriendelijk ontvangen: geen druk ervaren om direct te moeten beslissen/verkopen

Persoonlijke aandacht, goed advies, mogelijkheid om kleding te proberen waar je zelf niet als eerste aan denkt

Ik vond het zelf toch een beetje opdringerig overkomen en alles moest snel. Dat vind ik jammer. Het gaat om de mooiste dag van je leven en dan wil je dat ook zo ontspannen mogelijk ervaren.

Alle vragen die ik stelde werden wel beantwoord. Dat is natuurlijk erg fijn!

Prima service, leuk geholpen, fijne sfeer