Steven Donker

Heel prettige ervaring! goed advies en vriendelijk personeel!

Service en kennis

Wat een geweldige ervaring was het. Je wordt heel vriendelijk ontvangen en ik was zo zenuwachtig.
Ik mocht drie jurken uitkiezen die mijn favoriet waren. En de eerste jurk die ik aan kreeg is ook mijn jurk geworden.
Ik wilde nog wel wat andere jurken passen omdat ik buiten me comfort zone wilde. Dat was ook allemaal geen probleem en heel mee denkend daarin. Maar uiteindelijk toch de eerste jurk geworden. Bedankt voor de geweldige ervaring

Vriendelijk Verstand hebben van wat je goed en niet goed staat

Ik vond het een heel gezellige middag met veel sfeer en goede begeleiding.

veel variëteit in jurken
goede begeleiding
sfeervol

Goed ontvangen, luisteren goed naar de wensen van de klant en weten daarmee te werken en te matchen.

-Ervaring,
-Klantgericht en -vriendelijk

Netty

Werd warm ontvangen en voelde me direct op mijn mijn gemak. Iets wat ik toch wel belangrijk vind.

Zeer vriendelijke mensen, geduldig en luisteren echt naar wat jij wilt, geen opdringerig gedoe.

Heel goed geholpen door hele lieve dame.

Niet opdringerig, goed geholpen, niet gehaast. Veel keuze

Carola

We werden open ontvangen en Kimberley heeft ons heel fijn geholpen!

Kimberley voelde goed aan wat ik mooi vond en wist precies welke jurken ze moest pakken. Door haar voelde ik mij binnen 1 minuut op mijn gemak en comfortabel.

Ilona

Gezellige, leuke ontspannen sfeer. Verkoopster was geweldig. Kortom een wereldse ervaring. Ben super blij met mijn jurk

Ik voelde me erg op mijn gemak

Ik kreeg echt de tijd en ruimte om mijn droomjurk uit te kiezen

Angélique van Horik

Hele fijne pasafspraak gehad waarbij duidelijk werd geluisterd naar mijn wensen en werd geholpen om de uiteindelijke keuze te maken.

Gezellige gemoedelijke sfeer gecombineerd met professioneel advies!