1937 beoordelingen

Eindresultaat goed, bereikbaarheid magertjes

helder

bereikbaarheid

Beste heer/mevrouw Ijzer,
Dank voor je eerlijke mening.
Wanneer er veel oproepen tegelijk binnenkomen, kan de wachttijd langer zijn. Onze excuses voor eventuele vertragingen.
Desondanks...
Beste heer/mevrouw Ijzer,
Dank voor je eerlijke mening.
Desondanks zijn we blij dat je tevreden bent met het resultaat en ons aanbeveelt aan anderen.
Veel succes met je herstelde data!

De Jonghe

Correct,vlot en accuraat

up to date informatie

Beste heer/mevrouw de Jonghe,
Dank je wel voor je fantastische feedback en positieve beoordeling.
Veel succes met de teruggewonnen data!

Rob van Kortenhof

Info van mijn externe harddisk gered

doen wat ze beloven

De kosten

Beste Rob,
Dank voor deze terugkoppeling. Fijn te horen dat de info van je externe harddisk zijn gered.
Beste Rob,
De kosten blijven een hot item maar als je data je lief is, kun je dit toch het beste aan professionals overlaten.
Geniet van de teruggevonden data!

van Dijk ontwerp en engineering

Duidelijke communicatie en levert keurig werk af.

komen afspraak na.

Beste klant,
Dank voor de sympathieke feedback.
DRN staat voor professionaliteit, betrouwbaarheid en service, fijn dat je dit hebt kunnen waarderen.
Succes met alle herstelde...
Beste klant,
Dank voor de sympathieke feedback.
Succes met alle herstelde bestanden!

Malestein

Zeer goed

Goede communicatie en doen wat ze zeggen

Misschien wat voordeliger worden

Beste heer/mevrouw Malestein.
Wij waarderen je feedback enorm, dank voor de hoge beoordeling.
Beste heer/mevrouw Malestein.
Wij waarderen je feedback enorm, dank voor de hoge beoordeling.
Data recovery is inderdaad prijzig maar wij proberen de kosten zo laag mogelijk te houden.
Succes met de teruggehaalde data!

Jos de Klerk

Snelle respons. Alla data zijn hersteld.

Weet niet

Op de opgestuurde schijf stond maar een fractie van de files. Dat was niet goed. Bij de tweede poging ging dat wel goed. Er is ergens bij jullie een fout gemaakt, ik had verwacht dat jullie... Op de opgestuurde schijf stond maar een fractie van de files. Dat was niet goed. Bij de tweede poging ging dat wel goed. Er is ergens bij jullie een fout gemaakt, ik had verwacht dat jullie bevestigd zouden hebben dat er inderdaad een fout gemaakt was.

Beste Jos,
Beste Jos,
Dank voor je feedback. Er was inderdaad iets niet goed gegaan bij het overzetten van je data op de dataschijf. Hoewel wij dit snel hebben opgelost, hadden wij je hierover moeten informeren. Het spijt ons ten zeerste dat we je teleurgesteld hebben en we bieden hierbij dan ook onze welgemeende excuses voor het ongemak aan. Nogmaals onze oprechte excuses.
Wij hopen dat je alsnog geniet van je achterhaalde bestanden!

Rick

Duidelijke communicatie en helder proces

Duidelijke communicatie en helder proces

Het proces iets versnellen

Beste Rick,
Beste Rick,
Dank voor je review. Fijn dat onze communicatie en proces is bevallen. Hoewel snelheid van belang is, blijven we gefocust op het leveren van hoogwaardige resultaten en kwaliteit.
Veel plezier met je achterhaalde bestanden!

Max

Prima!

Goede communicatie

Beste Max,
Bedankt voor het delen van je ervaring. We zijn blij te horen dat het contact bij DRN naar wens is verlopen.
Een fijne dag verder en veel succes met je teruggehaalde data!
Met...
Beste Max,
Een fijne dag verder en veel succes met je teruggehaalde data!

Philip van Beeck Calkoen

Deskundig, correct en vlot

Zorgvuldigheid, deskundigheid

Het pick up punt in Den Haag gaf aanvankelijk wat verwarring, maar dat werd snel opgelost

Beste Philip,
Bedankt voor je enthousiaste review! Dit is precies de ervaring die we al onze klanten bij DRN willen bieden.
Veel succes met alle herstelde bestanden!
Met vriendelijke...
Beste Philip,
Veel succes met alle herstelde bestanden!

Sjoerd Mensonides

Uitstekend

Zeer goede communicatie en updates tijdens het proces

Geen verbeterpunten

Beste Sjoerd,
Hartelijk dank voor de hoge beoordeling. Fijn dat je onze service bestempelt als "Uitstekend".
Veel succes gewenst met alle herstelde data!
Met vriendelijke...
Beste Sjoerd,
Veel succes gewenst met alle herstelde data!
Tam DRN