Data Recovery Nederland

Data Recovery Nederland Ook benieuwd naar feedback over de webshop Data Recovery Nederland? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company225
Uitstekend
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Data Recovery Nederland met 8.7/10. Gebaseerd op 225 ervaringen.
Recovery resultaat

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Professioneel, goed service en informatievoorziening.

Reactie Data Recovery Nederland:

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze top feedback, dat waarderen we enorm!
Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw data!

Uitstekend resultaat!.

Data Recovery Nederland 1 beoordeling

Goede service, uistekend resultaat. Relatief snelle oplevering.

Kosten zijn wel echt erg hoog. Heeft daardoor lang geduurd voordat ik de beslissing nam. Kan me voorstellen dat andere mensen dan afhaken. Een idee: als de recovery meevalt in hoe gecompliceerd/ hoeveel werk het is, dat de kosten dat minder zijn. Ik vermoed dat dit bij mij het geval was, gezien de zeer hoge recovery rate. Daardoor lijkt het nu alsof ik veel heb betaald voor een relatief eenvoudige klus, en dat is wel een beetje vervelend gevoel.

Reactie Data Recovery Nederland:

Bedankt voor deze mooie review! Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service, de snelle oplevering en het resultaat.

Het is inderdaad erg jammer dat de kosten zo hoog zijn. Echter, elke data recovery is maatwerk. Uw recovery-prijs was afhankelijk van de aard en mate van de beschadiging van uw schijf en gebaseerd op de aanschaf van onderdelen, de manuren en inzet van de cleanroom welke nodig was om uw data te achterhalen.

Wij streven er naar een betaalbaar kwaliteitsproduct naar ieders tevredenheid te leveren en zijn op dit moment druk bezig te bekijken hoe wij deze kosten kunnen reduceren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service, uistekend resultaat, wel erg duur.

idem

nee

Reactie Data Recovery Nederland:

Wij zijn heel blij dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Vooral het feit dat u ons over het algemeen positief waardeert. U gaf ons gemiddeld een ruime 8, waarbij u aangeeft geen verbeterpunten of tips te hebben.

Dit toont ons dat we op de goede weg zitten.

Uiteraard vinden wij dat het altijd nog beter kan en streven naar een volle 100% klanttevredenheid.

Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback!
Wij wensen u nog veel succes met uw herstelde data.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede informatie en dienstverlening.

Jeannettr
Jeannettr

Uitstekende service, corrct persoonlijk contact en snelle afhandeling!!

Beste mevrouw,

Uw fantastische feedback doet ons enorm plezier. U heeft toch maar de tijd en moeite willen nemen om te melden hoe u onze werkwijze heeft ervaren . Hiervoor willen wij u danken.

Wij begrijpen hoe blij u bent dat u alle filmpjes van uw kinderen weer terug heeft. Dit zijn kostbare momenten die nooit verloren mogen gaan.

Hier doen we het juist voor.

Wij vinden het fijn te vernemen dat u onze service “geweldig vond. Dat is fijn om te horen.

Wij zijn namelijk pas tevreden als ook u tevreden bent.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldige service! ben echt heel blij dat ik alle filmpjes van de kinderen weer terug heb!! het is onbetaalbaar????.

Peter
Peter

Er wordt gedaan wat er wordt beloofd. Alle mijk data is gelukkig herstel.

Prijzen

Beste Peter,

Wij zijn erg blij dat je de moeite hebt genomen om je mening over ons te delen. En dan nog wel zo'n positieve beoordeling. Dat waarderen wij erg. Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen en bovenal zo goed en zoveel mogelijk weer van hun data te voorzien. Ook in jouw geval is dat weer gelukt.

Wat betreft de prijzen, zijn wij het helemaal met je eens. Hoewel data recovery een dure aangelegenheid is, doen we er alles aan om de recovery zo goedkoop mogelijk te houden. Op dit moment zijn we intern bezig om te kijken hoe dit gerealiseerd kan worden. Uiteraard is het wel zo dat kwaliteit en kwantiteit wel voorrang blijven houden.

Prima ervaring met drn.

Data Recovery Nederland 1 beoordeling

maken waar wat ze zeggen

Voor particulier prijzig en lang wachten.

Reactie Data Recovery Nederland:

Hartelijk dank dat u de tijd neemt om uw ervaring te delen. Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze service.

Wij zullen blijvend proberen onze service ook voor particulieren voordeliger en met kortere wachttijden aan te kunnen bieden.

Heel veel plezier met uw herstelde data.

Michel

Recovery harddisk.

Jeroen Bogaers, Build Your Team
Jeroen Bogaers, Build Your Team

heldere communicatie

duidelijkheid in de offerte. Ik dacht in eerste instantie dat er een totaal prijs gegeven werd. Later kwam ik er achter dat bv de nieuwe harde schijf los geprijsd was.

Reactie Data Recovery Nederland:

Wij zijn heel blij met uw positieve beoordeling. Tevreden klanten zijn voor ons het allerbelangrijkste.

Wij begrijpen dat de offerte nog duidelijker moet worden opgesteld en de dataschijf beter vermeld moet worden.

Hartelijk dank voor uw feedback!

Wij wensen u nog veel succes met uw herstelde data.

Gr,

Prima.

Suzip Design
Suzip Design

meedenkend

Misschien nog iets scherpere prijzen. Het is en blijft een nare en kostbare bedoeling zo'n recovery.
verder geen, ben uiterst tevreden

Reactie Data Recovery Nederland:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij stellen dit erg op prijs!

Wij begrijpen uw reactie helemaal. Wij zijn blijvend zoekende naar oplossingen om de kosten te kunnen drukken en hopen in de toekomst betere prijzen te kunnen offreren.

Heel goed en meedenkend.

Suzy Design
Suzy Design

meedenkend

verder geen, ben uiterst tevreden

Reactie Data Recovery Nederland:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij stellen dit erg op prijs!

Heel goed en meedenkend.

2010 – 2017 © The Feedback Company