1937 beoordelingen

1937 Reviews

Ben Duijvelshoff

Prima geregeld

Duidelijke communicatie

Controle check of code mail verzonden is

Beste Ben,
Dank je wel voor je fantastische beoordeling. We zijn blij dat je onze service en communicatie waardeert.
Ook dank voor je suggestie. We blijven ons inzetten om onze service...
Beste Ben,
Ook dank voor je suggestie. We blijven ons inzetten om onze service verder te verbeteren.
Geniet van je herstelde gegevens en veel plezier ermee!

III S Zeefdruk en displays bv

Zeer professioneel. Ze hebben mij goed geholpen met het probleem. Het is altijd erg pijnlijk als je data verliest maar dankzij hun specialisme is mij die pijn bespaart gebleven. Het redden van de... Zeer professioneel. Ze hebben mij goed geholpen met het probleem. Het is altijd erg pijnlijk als je data verliest maar dankzij hun specialisme is mij die pijn bespaart gebleven. Het redden van de data heeft wel een prijskaartje maar daarvoor moet je dan ook de afweging maken.

Behulpzaam, makkelijk te bereiken, snel te woord staan, snelle reactie op mail verkeer.

zie hierboven.

Beste klant,
Dank voor je sympathieke feedback. Wat mooi te lezen dat wij jou de pijn van dataverlies hebben kunnen besparen en dat je ons bestempelt als “professioneel”. Wij doen er dan ook alles aan om het best mogelijke resultaat te creëren. Bij Data Recovery Nederland ben je in goede handen.
Wij hopen dat jij weer als vanouds kunt genieten van je waardevolle bestanden!

Evert

Alles (40 jaar aan foto's) is terug gevonden ondanks dat er ineens iets mis met de schijf. Geweldige prestatie en het geld dubbel en dwars waard.

ze doen wat ze beloven

de wachttijd is iets langer dan wat er op de website staat en tussentijds informeren zou fijn zijn. maar een broedende eend moet je niet storen.

Beste Evert,
Beste Evert,
Wat ontzettend leuk om te vernemen dat 40 jaar aan foto's zijn teruggevonden. Bedankt voor het delen. Je hebt een goede keuze gemaakt om aan te kloppen bij Data Recovery Nederland. Alleen dan ben jij verzekerd van het best mogelijke resultaat.
Opgeslagen digitale gegevens zijn kwetsbaar en een ongeluk zit vaak in een klein hoekje. Maak daarom vanaf nu regelmatig een back up.
Veel succes met alle teruggewonnen data!

Babet Kokhuis

Heel prettig contact. Je wordt snel geholpen en krijgt verhelderende antwoorden op jou vragen.

Kort, maar krachtige info. Je verdwaalt niet in veel tekst en uitleg.

Nee, ik ben alleen maar heel tevreden en blij met de data die ik heb teulruggekregen.

Beste Babet,
Bedankt voor je “top”-beoordeling. Wat fijn dat je onze communicatie en uitleg zo positief ervaren hebt. Ook wij zijn blij en tevreden dat jij je data hebt teruggekregen.
Veel...
Beste Babet,
Veel succes met de hervonden data!

Frieda

Gewoon goed, ik was wel in verwarring gebracht door de prijsstelling en dan vervolgen te horen dat het ruim 1200 euro was. En ja dit stond duidelijk in de offerte maar heb ik gewoon overheen gelezen... Gewoon goed, ik was wel in verwarring gebracht door de prijsstelling en dan vervolgen te horen dat het ruim 1200 euro was. En ja dit stond duidelijk in de offerte maar heb ik gewoon overheen gelezen ik had immers de prijs op de website gezien. Maar als particulier kan ik deze kosten niet als kosten opvoeren. En dan is het herstellen van zo'n klein beetje data toch wel erg duur

goed op de hoogte houden; Recovery is prima en daar gaat het om; maar het duurde toch nog lang voor zo'n klein beetje data

NVT

Beste Frieda,
Beste Frieda,
Dank voor je review en de hoge beoordeling. De prijzen op onze website zijn “vanaf”-prijzen. Pas tijdens de diagnose kunnen wij de exacte prijs vaststellen. In jouw geval waren de recovery-kosten hoger gezien de schade aan je schijf. Deze kosten zijn niet gebaseerd op de hoeveelheid data maar op het werk wat ingezet moet worden om weer tot de data te komen (aanschaf onderdelen, manuren, inzet cleanroom etc.).
Gelukkig is ook deze recovery succesvol gebleken en wij wensen je dan ook veel succes met de teruggehaalde bestanden!

Mavfactor

Professionals, goed bereikbaar en doen precies wat ze zeggen.

Prettige contact, bereidheid om dingen toe te lichten

Beste klant,
Het geeft voldoening als we een klant tevreden hebben kunnen achterlaten. Wij zijn dankbaar voor deze positieve respons. Ook wij hebben de contactmomenten als zeer prettig ervaren.
Een fijne dag en veel plezier met de teruggevonden data!

Miriam Slangen

Topbedrijf!

Doen wat ze beloven, Prima!

Geen, ga zeker zo door.

Beste Miriam,
Beste Miriam,
Bedankt voor je “top”-beoordeling. Dit zijn leuke berichten om de week mee te beginnen. Bij dataverlies moet jij kunnen vertrouwen op onze expertise en maximale inzet. Wij doen er dan ook alles aan om dit vertrouwen niet te beschamen en gaan zeker zo door.
Veel succes met je gerecoverde data!

Top Beveiliging

Goed en snel afhandelen van het probleem, met duidelijke feedback

Netjes geholpen en waarmaken van ze zeggen te gaan doen

nvt

Beste klant,
Bedankt voor deze sympathieke terugkoppeling. Goed te horen dat wij je zo snel konden helpen.
Beste klant,
Dataverlies kan zomaar optreden. De beste en meest efficiënte manier om jezelf hier tegen te beschermen is door het maken van back ups.
Voor nu een mooie dag en veel succes met de achterhaalde bestanden!

Erik

Super

Nette website en duidelijk

Beste Erik,
Enorm bedankt voor deze super-beoordeling. Hier doen we het voor. We zijn blij dat we je data hebben kunnen terughalen.
Veel (kijk)plezier met de herwonnen bestanden!
Met...
Beste Erik,
Veel (kijk)plezier met de herwonnen bestanden!

C.A. Nieuwenhuyzen

Goede communicatie, maakt verwachtingen waar

doelgericht

eventueel chat functie toevoegen

Beste C.A. Nieuwenhuyzen,
Beste C.A. Nieuwenhuyzen,
Hartelijk dank voor je positieve review. Wij zijn blij dat je tevreden bent met de communicatie en onze manier van werken. Ook bedankt voor je tip. Dit zullen we zeker meenemen.
Veel succes met de herwonnen data!