1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1951 Reviews

Tewarie

duidelijkheid waar je toe bent qua prijs en prestatie

Mij was niet geheel duidelijk hoe met de gegeven sleutel altijd toegang hebt op de externe bestanden. Ik zou graag hierover meer informatie/ instructie willen hebben

Beste klant,
Hartelijk dank voor je gewaardeerde reactie en ook dank voor je opmerking. Het is fijn dat je ons hier op wijst zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.
Wij hopen dat je geniet...
Beste klant,
Wij hopen dat je geniet van je herstelde data!

TenCate Yarns

Duidelijke afspraken en wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Beste klant,
Dankjewel voor je positieve feedback over onze service.
Veel succes met de herwonnen data!

Gerard Krijnen

Eenvoudig en goede communicatie

Goede communicatie

Beste Gerard,
Hartelijk dank voor het mooie compliment en uiteraard ook voor de super mooie beoordeling. Wij waarderen dit enorm.
Veel plezier met de teruggevonden data!
Met vriendelijke...
Beste Gerard,
Veel plezier met de teruggevonden data!

Dirk Zwang

Heel goed en betrouwbaar

Duidelijkheid en snel

Beste Dirk,
Dank voor je positieve feedback. Wij hopen dat je geniet van de recovery resultaten.
Veel succes met de gerecoverde data!

Ronnie Nijboer

Zakelijke en kundige benadering

goed terugkoppeling van de werkzaamheden

prijsniveau kan natuurlijk wat naar beneden....

Beste Ronnie,
Dank voor je mooie reactie, fijn dat je te spreken was over onze terugkoppelingen,
Beste Ronnie,
Datarecovery is inderdaad niet goedkoop, maar uit ervaring kunnen we wel zeggen dat je dit toch het beste aan professionals over kunt laten.
Veel plezier met je herstelde bestanden.

Securo Beveiliging B.V

Snel en volledig mijn verloren data volledig terug!

Goed bereikbaar, zeer klantvriendelijk

Ga vooral zo door!

Beste klant,
Hartelijk dank voor je hartverwarmende review, wij gaan zeker zo door.
Veel plezier met je herstelde data!

Milder

In aanvulling op eerdere google recensie 2 maanden geleden een aantal feiten op een rij:
- De iMac is niet open geweest voor recovery, dit is bevestigd door Apple bij vervangen harde schijf. DRN beweert in reactie van wel maar is feitelijk aangetoond onjuist.
- De “specialisten” van DRN halen een HDD en SSD door elkaar. Tegenstrijdigheid in eerste analyse en de daadwerkelijke recovery.
- Op de factuur staan andere bedragen dan vooraf door DRN opgegeven en opdracht is verstrekt.
- Opdracht verstrekt voor recovery binnen 4-14 dagen. Bij verlopen van maximale termijn meerdere malen per mail naar status gevraagd. Geen enkele reactie.
- Na 3 weken zelf telefonisch contact opgenomen en een standaard verhaal aan mogen horen dat ze er druk mee bezig zijn, ziet er goed uit, en voor 100% slaging nog een paar dagen extra nodig. 2 dagen later tegenstrijdig bericht” “geen enkele slagingskans”.
- Na betalen factuur ophaalbericht ontvangen:
Ophaalbericht
Beste xxxx,
Jouw RAID ligt klaar in ons magazijn in Uden. Je mag deze komen ophalen.
Hiervoor kun je bij ons terecht op alle werkdagen van 09.00 uur tot 16.30 uur.
In verwachting je hiermee te hebben geïnformeerd.
DRN
- Door tegenstrijdigheid in eigen administratie van DRN niet mogelijk mijn eigen iMac weer mee te nemen. Door kwaad te moeten worden toch mijn iMac mee mogen nemen. Was achteraf vlas. medewerker DRN foutje in administratie van DRN?? Sorry kon er nog niet vanaf.
- Uiteindelijk mislukte poging om via Data Recovery Nederland mijn data terug te krijgen. Periode van 3 weken bedrijfsmatig weggegooid.
- Communicatie via DRN is er simpelweg niet. Dit is voor mij achteraf in veel recensies ook terug te lezen.
Uiteindelijk is het ergste dat ik 3 weken door DRN aan het lijntje ben gehouden en er aantoonbaar niets is uitgevoerd. Begin en eindconclusies in rapportage DRN compleet tegenstrijdig waarbij verschillende zaken door elkaar worden gehaald. Compleet niet geloofwaardig.
Op 12 augustus 2023 aan directie van DRN dhr. Hamed G. Een mail gestuurd met verloop van recoveryproces en tegenstrijdige conclusies van DRN. Tot op heden - 2,5 maand verder - geen enkele reactie van DRN mogen ontvangen.

Uiteindelijk is door een ander data-recoverybedrijf resultaat behaald met terughalen van data.

Met een goede mediastrategie en glamour kantoor heeft DRN een uitstekend verdienmodel. Pas hiermee op!

Goede marketingstrategie!

Meer deskundigheid in huis halen

Beste heer/mevrouw Milder,
Beste heer/mevrouw Milder,
Wij zien dat je alweer een recensie over deze case hebt geplaatst. Wij vinden het vervelend dat je ervaring met ons niet naar jouw wens was. Van onze kant hebben wij ons uiterste best gedaan om je ter wille te zijn.

Rex Vincentie

De kern van wat jullie doen, het terughalen van data op beschadigde harddisks, doen jullie heel erg goed, maar de communicatie is grotendeels maar 1 richting op: van jullie naar de klant. Er wordt... De kern van wat jullie doen, het terughalen van data op beschadigde harddisks, doen jullie heel erg goed, maar de communicatie is grotendeels maar 1 richting op: van jullie naar de klant. Er wordt niet zo goed (tijdigheid) gereageerd op berichten van klant naar jullie toe.

Wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang.

- geef de klant keuze in welke (vooral groote) hardisk er retour komt
- geef de klant keuze in welke (vooral groote) hardisk er retour komt
- maak duidelijk dat jullie met inleverlocaties werken en dat het dus meer tijd kost voordat er daadwerkelijk aan het probleem gewerkt wordt

Beste Rex,
Dank voor je uitmuntende beoordeling. Hier zijn we blij mee.
Beste Rex,
Dank voor je uitmuntende beoordeling. Hier zijn we blij mee.
Graag vernemen wij op welk bericht wij hadden moeten reageren. Als wij ons kunnen verbeteren dan doen we dat uiteraard graag.
Voor nu een mooie dag en veel succes met de teruggewonnen bestanden!

Jeronimus

Recovery USB stick

Duidelijk

Het verwerkingstempo is erg traag, waarschijnlijk om de klant te stimuleren om het snelle pakket te kiezen.

Beste Jeronimus,
Beste Jeronimus,
Dank voor je review. Soms kan een recovery wat langer duren vanwege de mate van beschadiging. We blijven namelijk doorgaan zolang wij kans zien op data-herstel. Gelukkig ook in jouw geval met een positief resultaat.
Wij wensen je veel succes met de achterhaalde data!

van der Helm

Super ervaring!

Reageren snel, helpen goed, alles is goed beschermd en voelt veilig.

Zelf vind ik het spannend om mijn data op de post te doen waardoor ik zelf naar het hoofdgebouw toe ben gereden in Uden. In eerste instantie wilde ik mijn data in Papendorp brengen (wat voor mij het... Zelf vind ik het spannend om mijn data op de post te doen waardoor ik zelf naar het hoofdgebouw toe ben gereden in Uden. In eerste instantie wilde ik mijn data in Papendorp brengen (wat voor mij het dichtstbijzijnde was). Helaas kon ik slecht tot niet op de locatie komen met de auto waardoor ik dit uiteindelijk niet heb gedaan.

Beste heer/mevrouw van der Helm,
Dank voor je positieve review. Fijn te vernemen dat jij je als klant goed beschermd en veilig hebt gevoeld. Dat gevoel willen wij al onze klanten geven.
Veel...
Beste heer/mevrouw van der Helm,
Veel plezier met de teruggehaalde data!