1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1951 Reviews

Tjitte Huitema

Mijn gegevens en vooral foto's terug gekregen

Duidelijke uitleg.

Beste Tjitte,
Wat fijn te vernemen dat je jouw gegevens en vooral foto's terug hebt gekregen. Dat is uiteindelijk waar wij het voor doen. Bedankt voor het delen.
Veel (kijk)plezier met de...
Beste Tjitte,
Veel (kijk)plezier met de teruggevonden foto's!

Ron Vermaat

Door het defect raken van een gespiegelde schijf in onze NAS is het bestandssysteem van de andere schijf beschadigd geraakt en waren we opeens alle foto's kwijt. DRN heeft echter alle foto's weer... Door het defect raken van een gespiegelde schijf in onze NAS is het bestandssysteem van de andere schijf beschadigd geraakt en waren we opeens alle foto's kwijt. DRN heeft echter alle foto's weer terug kunnen halen. TOP service!

Eerlijke voorlichting over de mogelijkheden en beperkingen. Beloften worden waargemaakt, zonder valse hoop te wekken.

Het zou fijn zijn als de voortgang van je case gecommuniceerd wordt om een beeld te krijgen van de voortgang. "4 t/m 14 werkdagen" afwachten tot er een bericht komt, voelt erg ongemakkelijk.

Beste Ron,
Dank voor je positieve reactie! Jouw data is supersnel hersteld. Daarom kreeg je, in plaats van een status update, direct al de filelist en factuur.
Geniet van de teruggevonden...
Beste Ron,
Geniet van de teruggevonden foto's!

It-Wizzard

Prima recovery

Goede communicatie naar klant over voortgang.

Nvt

Beste klant,
Dank voor je feedback! Fijn dat je te spreken was over onze communicatie betreffende de voortgang.
Met vriendelijke...

M. Giesen

Goede informatie op de website, regelmatig duidelijke updates ontvangen en een snelle afhandeling.

De regelmatige updates tijdens het recoveryproces.

Beste M. Giesen,
Hartelijk dank voor dit mooie bericht. Het was ons een genoegen.
Veel plezier met de herstelde data!

Silke Theys

Zeer goede ervaring. Niet goedkoop maar ik heb zo goed als al mijn foto's en filmpjes terug. Sommige bestanden stonden als mogelijks beschadigd aangeduid en toch kreeg ik ze nog open. Zeker zijn... Zeer goede ervaring. Niet goedkoop maar ik heb zo goed als al mijn foto's en filmpjes terug. Sommige bestanden stonden als mogelijks beschadigd aangeduid en toch kreeg ik ze nog open. Zeker zijn geld waard.

Zeer goed in het recupereren van data

Sommige bestanden werden aangeduid als mogelijks beschadigd maar dit kwam door de kwaliteit van de foto zelf. Misschien kan dit nog iets scherper onderzocht worden.

Beste Sylke,
Hartelijk dank voor de hoge beoordeling. Wij zijn blij met de dikke “tien”. Ook bedankt voor je constructieve feedback om onze service te verbeteren.
Geniet van de teruggevonden...
Beste Sylke,
Geniet van de teruggevonden bestanden!

D.Riegman

Ik heb de data van twee harde schrijven late recoveren. Van één schrijf is bijna alles hersteld. De andere schijf was helaas heel erg beschadigd, waardoor er minder hersteld kon worden. Ik ben voor... Ik heb de data van twee harde schrijven late recoveren. Van één schrijf is bijna alles hersteld. De andere schijf was helaas heel erg beschadigd, waardoor er minder hersteld kon worden. Ik ben voor beide schrijven gedurende het gehele proces up-to-date gehouden. Met name bij de zeer beschadigde schijf gaf DRN duidelijk aan wat er wel en niet gemaakt/verstelt kon worden en wat dat dan zou betekenen.
De dataherstel is best prijzig, maar het persooneel van DRN steeks veel tijd in het herstellen van de data, zorgen dat er zo veel mogelijk hersteld kan worden en het veilig versturen van de nieuwe datadrager. Ik zou zeker anderen aanraden om hun data te laten herstellen.

DRN houdt de klant op de hoogte en neemt te tijd om in begrijpelijke taal uit te leggen wat er mis is met de datadrager en welke gevolgen dit heeft m.b.t. de dataherstel. Dit geeft vertrouwen.... DRN houdt de klant op de hoogte en neemt te tijd om in begrijpelijke taal uit te leggen wat er mis is met de datadrager en welke gevolgen dit heeft m.b.t. de dataherstel. Dit geeft vertrouwen. Bovendien wordt de data netjes behandel en versteutelt teruggestuurd om privacy te waarborgen.

De dataherstel en het klantcontact is top! daar heb ik geen verbeterpunten voor. Het is bij jullie mogelijk om de datadragers bij een kantoor af te geven. De mogelijkheid om de datadrager bij een... De dataherstel en het klantcontact is top! daar heb ik geen verbeterpunten voor. Het is bij jullie mogelijk om de datadragers bij een kantoor af te geven. De mogelijkheid om de datadrager bij een kantoor op te halen had ik zelf prettig gevonden, omdat het dan mogelijk is om een moment uit te kiezen die voor jezelf handig uitkomt. De bezorging was vertraagd, waardoor ik bijna een dag aan huis gebonden was om het pakket aan te nemen.

Beste D.Riegman,
Dank voor de mooie complimenten. Indien gewenst, kan de datadrager (na afspraak) altijd worden opgehaald bij ons hoofdlab in Uden.
Veel succes met de gerecoverde...
Beste D.Riegman,
Veel succes met de gerecoverde bestanden!

Ace Accountancy Advice & Business BV

Zeer goed en respectabele analyse met een duidelijk en betrouwbaar prijs indicatie, vooral de goede service en aftersale is heel goed.

uitstekend op alle punten

Beste klant,
Dank voor de mooie en uitgebreide review. Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze service en aftersale.
Met...

Monica Glaser

Zeer positief en zeer veel bestanden terug terwijl we t eigenlijk al opgegeven hadden.

Veel data terug!
Duidelijke communicatie.
Fijn op de hoogte gehouden vh proces.

Mailcontact was goed. Alleen de allerlaatste schakel mistte.
Ik kreeg t pakketje al voordat ik de mail gezien had. Die was diezelfde ochtend verstuurd. Had eerder gemogen

Beste Monica,
Beste Monica,
Dank voor je reactie. Jouw pakketje en mail met trackingcode zijn op 22 november verstuurd en op 23 november is het pakketje bezorgd. Het spijt ons dat je onze e-mail hebt gemist.
Succes met de herwonnen data!

Domslim

Goed, maar we zijn uiteindelijk niet echt geholpen. Er is niet meer terug gekomen dan we al hadden. We twijfelen dan ook of er echt geprobeerd is om de beelden terug te halen. Er stond in... Goed, maar we zijn uiteindelijk niet echt geholpen. Er is niet meer terug gekomen dan we al hadden. We twijfelen dan ook of er echt geprobeerd is om de beelden terug te halen. Er stond in mailcontact dat het moederbord gesoldeerd ging worden, maar de ssd is niet geopend.

Sterk contact, veel mailtjes en duidelijke communicaties

Beter uitleggen wat er gedaan is en wat niet gelukt is en waarom dit is.

Beste klant,
Hartelijk dank voor je review, Het moederbord is niet gesoldeerd, echter de flash chip is gedesoldeerd waarop deze is aangesloten op onze eigen hard/software om uitgelezen te worden. Hierna is de datastructuur hersteld en zijn de bestanden uitgelezen. Het resultaat was niet naar jouw wens waarop de no-cure, no-pay regeling is toegepast en wij hiervoor daarom ook geen kosten hebben berekend.
Wij hadden het graag anders gezien echter in jouw geval was de schade van je SSD te groot gebleken.

Piet Blezer

Mijn ervaring met dit bedrijf was kort maar goed

Vriendelijk en behulpzaam

Geen idee

Beste Piet,
Hartelijk dank voor je positieve reactie, de mooie complimenten aan ons team en de waardering uitgedrukt in een 10.
Veel plezier met je herstelde data!
Met vriendelijke...
Beste Piet,
Veel plezier met je herstelde data!