Laura de Vries

Niet heel overzichtelijke website,wel veel keuze.

Zeer snelle levering

Peter Berendse

Goede ervaring

Snelle levering, fijn geprijsd

Jaap Deelstra

In de webwinkel kon ik de knop "verder winkelen" niet vinden. Zodoende heb ik 2 artikel apart besteld. Maar u heeft wel 1x de porto gerestitueerd!

geen opvallende sterke punten

Paul Steens

Snelle en correcte levering, prima service

Klantvriendelijk, snelle en correcte levering

Anniko

Heel goed contact gehad met dit bedrijf telefonisch en via whatsapp! Snel antwoord en ze denken ook heel goed mee! Super fijn! Ik wacht met spanning op mijn pakketje

Goed contact, meedenkend, vriendelijk

Maurice Hamels

Zeer goed

Service en dienstverlening erg goed.

Rafaela Hendriks

Ik heb het product niet ontvangen

Reactie YET Music & Sound:

Dag Rafaela,
Dag Rafaela,
Wij hebben een aantal keer geprobeerd contact op te nemen, maar hebben tot op heden helaas nog niets gehoord. Uw back-order staat in bestelling, maar mocht het te lang duren mag u deze ook annuleren. U kan ons daarvoor mailen via info@yetmusic.nl.

Jelle Duursma

Prima service en vlotte levering

duidelijke product omschrijving en nette prijs

HELEEN Klootwijk

De dwarsfluitstandaard werd thuisbezorgd omdat er geen fietsroute naar de zaak in Dordrecht was.

servicegericht

Els

Artikel was niet direct leverbaar. Ben hier na een week over gemaild+gebeld met de vraag of ik het nog wel wilde, bedrijf gaf aan dat het onbekend was hoe lang het duurde. Week later was het... Artikel was niet direct leverbaar. Ben hier na een week over gemaild+gebeld met de vraag of ik het nog wel wilde, bedrijf gaf aan dat het onbekend was hoe lang het duurde. Week later was het gelukkig al geleverd.

Duidelijke open communicatie