Wesdijk

Zeer goed!
Zeer goed!
De medewerkers (mijn contactpersoon is Mitchel) zijn vriendelijk en hebben kennis van zaken, aangevraagde offerte werd snel aangeboden, de prijzen zijn erg scherp, er wordt goed meegedacht over oplossingen bij bepaalde situaties.
Omdat ik de beugels al snel nodig had, werden deze direct met een aparte zending verstuurd en had ze na enkele dagen al binnen.
Voor de levering van 120 meter dakgoot en alle benodigde materialen werd op 18 april aangegeven dat ze 6 mei geleverd zouden worden. 19 mei werd ik gebeld door de Duitse leverancier dat ze 23 mei al kwamen leveren!
Hier ga ik zeker terug komen!

joop

Snelle levering / keurig verpakt

Sjoerd

Goed materiaal voor een scherpe prijs en vriendelijke medewerkers. Er miste 1 lengte goot bij levering, maar na een vriendelijk telefoongesprek was dit snel nageleefd!

Andre

Top service komt afspraken goed na

Theo

Goede prijs kwaliteit verhouding. Na het bestellen is de order de volgende dag naar tevredenheid geleverd.

P. Jansen onderhoudsbedrijf

Goede service

Gerard haan

Top, was een onderdeel vergeten, later nog even bij de bestelling bijgevoegd. Super tevreden, mooi product.

Jack

Ben netjes geholpen en de levering was ook snel