Prima, goede service en snel geleverd

Eerk Hofmeester

Met plezier pas ik mijn oorspronkelijke feedback aan n.a.v. het contact wat ik daarna met Daglief heb gehad. Zoals ook in dat gesprek aangegeven: als je kunt leren van fouten, verdien je geen straf.... Met plezier pas ik mijn oorspronkelijke feedback aan n.a.v. het contact wat ik daarna met Daglief heb gehad. Zoals ook in dat gesprek aangegeven: als je kunt leren van fouten, verdien je geen straf. En de wijze waarop Daglief met de feedback is omgegaan verdient absoluut een pluim.
Ik pas daarom met plezier mijn 2 sterren oordeel en negatieve aanbeveling aan.

Ik schreef al dat het drukwerk van uitstekende kwaliteit was. De mogelijkheid om online precies de persoonlijke kaarten te maken die we voor ogen hadden zijn uitstekend (ik ben professioneel vormgever geweest).

De afhandeling van de rouwpost verzending ging bij ons mis, maar ik begrijp nu dat er sprake was van overmacht. Ook heeft Daglief er echt alles aan is gedaan om de kaarten met spoedkoerier bij ons te krijgen.

Vanwege de kwaliteit en de wijze waarop ze hun klanten serieus nemen kan ik Daglief dan ook van harte aanbevelen.

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Wat fijn om dit zo te lezen.
Dankjewel.

Perfect geholpen.

Conny

Efficiënt en zeer snelle levering

Familie Hunsel

Het hele proces ging heel goed, veel keuze en setups waar je je aan vast kan houden.
Alleen zijn er een paar kaarten niet aangekomen.

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Hoi familie van Hunsel,
Hoi familie van Hunsel,
Fijn dat we elkaar gesproken te hebben. De kaart naar Duitsland is bij jullie bezorgd en jullie hebben deze doorgestuurd. We zijn er nu samen uit dat er iemand ontbreekt in de lijst die is aangeleverd. We begrijpen dat de dagen voor het afscheid chaotisch, emotioneel en erg vermoeiend zijn. We zijn voor elke vraag bereikbaar. Net als jullie willen we dat alles perfect verloopt.
Dankjewel voor de feedback. Groet Leonne