Ahlam

Leuk assortiment en een hele lieve vrouw en pakt het heel mooi en netjes in. Ook de service is top als het fout gaat bij postnl lost ze het wel gelijk voor je op.
Verkoopt hele mooie...
Verkoopt hele mooie producten. Bedankt mai❤️

Snelle verzending
Leuk ingepakt
Goede service
Lieve vrouw

Aww, dankjewel voor je lieve woorden, Ahlam! <3

Lia

Grappige en lieve gadgets en cadeautjes.

Uitgebreid assortiment en snelle, keurige levering.

Dankjewel, Lia! ^_^

Marion

Super blij met mijn aankopen, zelfs de doos zelf was super cute! En het uitpakken was echt een feestje! Toen ik mijn aankopen uit de doos haalde had ik meteen een grote lach op mijn gezicht! Zo... Super blij met mijn aankopen, zelfs de doos zelf was super cute! En het uitpakken was echt een feestje! Toen ik mijn aankopen uit de doos haalde had ik meteen een grote lach op mijn gezicht! Zo cute!! Verkoopster is super vriendelijk, houd je netjes up to date over je bestelling. Dank je wel Mai! Hoop tot een volgende cute aankoop!

Goede service, snelle verzending, vriendelijke verkoopster

Ella

Erg goed, leuke spulletjes

Bedankt voor je feedback, Ella! 🥰

Wanda

Uitgebreide collectie, nette en snelle levering

Dankjewel voor je feedback! 😊

Johanneke

Mai is super aardig. Super leuk assortiment. Snel verzonden. Echt een super leuke winkel

Leuk assortiment.

🥰 Thanks, Johanneke!

P

Kijk altijd weer uit om mijn pakketje van cuteness.nl te ontvangen!

Mai pakt altijd met veel zorg de bestellingen in.

Dankjewel voor je feedback, P! 🥰

Maaike

Een mooie website met heel veel leuke spulletjes. Het bestellen ging heel makkelijk, ik hoefde geen account aan te maken om te bestellen wat heel fijn was. Het werd enorm snel geleverd en alles was... Een mooie website met heel veel leuke spulletjes. Het bestellen ging heel makkelijk, ik hoefde geen account aan te maken om te bestellen wat heel fijn was. Het werd enorm snel geleverd en alles was heel leuk verpakt in een zakje of vloeipapier met een schattige sticker. Ook een handgeschreven note met een bedankje wat ik een hele leuke touch vond! <3

Makkelijk bestellen, snelle levering, mooi verpakt en leuke producten.

Bedankt, Maaike! 🥰

Sary

❤️Geweldig webshop!

Mooi producten, unieke assortimenten en geweldig service!

Dankjewel! ❤️

Natasja

Kwalitatief zeer goeie producten van échte Japanse topmerken, die elders in Nederland niet of nauwelijks te verkrijgen zijn. Cuteness.nl verkoopt altijd de nieuwste producten, die vaak nog maar net... Kwalitatief zeer goeie producten van échte Japanse topmerken, die elders in Nederland niet of nauwelijks te verkrijgen zijn. Cuteness.nl verkoopt altijd de nieuwste producten, die vaak nog maar net uit zijn. De webwinkel wordt regelmatig aangevuld met steeds weer nieuwe leuke items.

Zeer klantvriendelijk. Betrouwbaar. Snelle levering. Fantastische verpakking. Kwalitatief hoogwaardige producten.

Wauw! Dankjewel voor deze geweldige feedback, Natasja! ^_^