Cuteness

Cuteness Ook benieuwd naar feedback over de webshop Cuteness? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company56
9.7/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Cuteness met 9.7/10. Gebaseerd op 56 ervaringen.
Afhandeling retour/klacht

Suus
Suus

Snelle verzending, mooie website, leuk assortiment, kleine prijzen voor veel dingen.

Ik kijk heel vaak :) En ik zou het leuk vinden als er vaker nieuwe producten waren.

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Ik heb nu al een paar keer bij cuteness besteld. ontzettend leuk assortiment voor niet grote bedragen..
bij mijn pakje kreeg ik ook nog iets extra's, het was superleuk verpakt en werd snel opgestuurd.

snelle levering, leuke producten

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Cuteness is een superleuke winkel, ik vind vooral rilakkuma items leuk en daarom heb ik hier iets gekocht.

Mirelle

Ik heb tijdens de kerstvakantie een bestelling gedaan. heel fijn dat duidelijk stond aangegeven dat er tot 6 januari geen bestellingen zouden worden verwerkt. vlak na 6 januari was het pakketje binnen. brievenbuspost. super.

A. de Nooijer
A. de Nooijer
Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Leuke webshop en goede klantenservice!.

Thuy Mo Ho-Sam-Sooi
Thuy Mo Ho-Sam-Sooi

De manier waarop de bestelling wordt ingepakt is heel leuk. Zodra het pakketje geleverd is, is het uitpakken al zo leuk.

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Website is duidelijk, snelle afhandeling en bestelling wordt super leuk ingepakt.

Nick
Nick

Snelle bezorging, duidelijke site en klantvriendelijk

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Ben heel blij met mn aankoop, ik raad het zeker andere aan om hier iets leuks te kopen! bezorging was heel snel, kreeg ook heel snel een tracking nr.

Sophie
Sophie

Top kwaliteit aan producten voor een zeer goede prijs!

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Ik kocht voor zo'n 50 euro aan producten en deze werden snel en gratis geleverd. top! de kwaliteit is ook erg goed en het was fijn om een track&trace code erbij te krijgen. ik kom binnenkort weer eens naar jullie site om wat leuks te kopen. bedankt! n_n.

A. van de Graaf
Goed (8/10)
A. van de Graaf

-Heel veel schattige hebbedingetjes! ^_^
-Makkelijk en snel te bestellen
-Snelle levering
-Klantvriendelijk

Als je soms gaat zoeken op woorden vind hij niet altijd alle items met die naam.

Score voor Cuteness:4/5
Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Zo veel schatigge hebbedingetjes hebben ze dat het moeilijk is om te kiezen wat je elke keer besteld. makkelijk te bestellen en snel geleverd. ik blijf hier in de toekomst zeker bestellen! ^_^.

Jessy Bosmans
Jessy Bosmans

Leuke producten!

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Snelle bezorging, duidelijke website, goede producten (:.

Uitstekend (10/10)

Vergeten onderdeel van de bestelling werd super snel opgemerkt en nagezonden, zelfs met een extratje! Dit werd heel netjes doorgegeven.

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Leuke producten, snelle en vriendelijke service.

Bedrijfsinformatie

Cuteness.nl is een kawaii webwinkel boordevol schattige producten zoals lucky stars papier in diverse printjes, vrolijke stickers, lieve briefpapier setjes, maar ook knuffels, tassen, kawaii mokken en nog veel meer!
Adres
Wiardaplantage 44