Allchiefs

Erg goed!

Zeer snel actief opgepakt

leverden bovengemiddelde kwaliteit

Niek Hummel / TKP Pensioen

We vinden het erg prettig om Cooler Media samen te werken. Met name de heldere verwachtingen en afspraken (en die ook nakomen) zijn erg prettig tijdens projecten.

Erg goed

Snelheid levering en kwaliteit van het product

Reactie Cooler Media:

Bedankt! 10/10, tijd voor champagne!

TKP Pensioen

Wij zijn enthousiast! Cooler Media begeleidt je proces van A tot Z. Het was fijn samenwerken met deze club, met een mooie animatie als resultaat.

zonder problemen

snelheid, professionaliteit

Reactie Cooler Media:

Hartelijk dank voor de mooie review! We zullen op jullie advies de detailscores van de reviews verder uitbreiden!

Liesbeth van de Molengraaf Veiligheidsregio Kennemerland

Ik heb de snelle en servicegerichte benadering als heel prettig ervaren. Cooler Media denkt goed met je mee.

Hoe verliep het productieprocess?

het productieproces verliep prima, zonder verrassingen.

zie boven bij eerste opmerking

De samenwerking met Cooler Media was top! Snel schakelen, super flexibel, en niks was te veel. Echt een hele fijne partner om mee samen te werken!

Snel en enorm fijn!

Snelheid van schakelen en doorvoeren van feedback

Samiko B.V.

Cooler Design is een geweldig bedrijf om mee samen te werken. Zij zijn altijd hun afspraken nagekomen en werken zeer efficient en doelgericht.

Gestructureerd en volgens afspraak

Het motto van Cooler Design is "afspraak is afspraak". Zij zijn deze ook altijd nagekomen.

Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond

Erg fijne samenwerking gehad. Ondanks dat vanuit onze kant de deadlines niet altijd gehaald werden, was Cooler Media toch zo flexibel om onze aanpassingen na de deadlines zonder moeite door te... Erg fijne samenwerking gehad. Ondanks dat vanuit onze kant de deadlines niet altijd gehaald werden, was Cooler Media toch zo flexibel om onze aanpassingen na de deadlines zonder moeite door te voeren.

Hoe verliep het productieprocess?

Vanuit Coolermedia verliep dit proces erg goed.

Goede afspraken mee te maken en bereid om af te wijken om wens klant te blijven uitvoeren.

Kunst Centraal

Wij hebben Cooler Media gevraagd een visual te ontwikkeld die aansluit bij de vormgeving en stijl van het animatiefilmpje dat ze eerder voor ons gemaakt hebben.

Hoe verliep het productieprocess?

Prima. De opmerkingen die we op de eerste versie hadden werden goed opgepakt en verwerkt in een resultaat waar we heel tevreden over zijn.

Communicatie, de wensen achterhalen. Heldere, frisse vormgeving. Snel.

Top, professioneel en volgens afspraak

Volgens een strak plan

Meedenkend, creatief en alles op tijd

Denken mee, weten de boodschap over te brengen en zijn prettig in het contact.

Soepel en snel.

Goede begeleiding.