Alliantie Voeding in de Zorg

Cooler Media heeft ons uiteindelijk verrast met een mooie en leesbare infographic.

Hoe verliep het productieprocess?

De eerste stijloplevering was niet conform onze verwachtingen. Daarna is er snel en fijn geschakeld om iets moois neer te leggen.

Creatief, origineel en heldere afspraken

Gemeente Rucphen

Enthousiaste en frisse beelddenkers

Hoe verliep het productieprocess?

Vooraf hadden we duidelijke afspraken over de aanpak en redactierondes. Hierdoor hebben we efficient kunnen werken met elkaar.

Geduldig accountmanagement met goede luistervaardigheden en een leergierige houding.

Sandra Schrijver / Proud Nerds

Fijne duidelijke communicatie met expertise over het vakgebied. Ook meedenkend en flexibel richting ons (de klant).

Hoe verliep het productieprocess?

Goed vanuit Cooler Media, deadlines zijn vooraf duidelijk weergegeven en de planning verliep zo. Voor A2O order hadden we een extra partij (CWZ) waardoor dit extra tijd vergde, hier was geen extra... Goed vanuit Cooler Media, deadlines zijn vooraf duidelijk weergegeven en de planning verliep zo. Voor A2O order hadden we een extra partij (CWZ) waardoor dit extra tijd vergde, hier was geen extra ruimte voor vanwege de deadline voor de eindoplevering. Toen er na een tussentijdse deadline nog eens goed naar het materiaal werd gekeken is toch besloten nog een stap terug te gaan. Goed en flexibel opgelost vanuit Cooler Media met als resultaat een video waar iedereen achter staat!

- heldere communicatie
- uit mening goed vanwege expertise
- flexibel gedurende het proces
- informatie halen indien nodig

Life Fitness

Fijne, open communicatie en een soepel proces. Flexibel nadat een deadline naar voren schoof. Transparant in verwachtingen en eventuele extra kosten.

Gestructureerd en soepel

Communicatie, verwachtingsmanagement

SKIM

Cooler Media heeft voor ons een compilatiefilmpje samengesteld en we zijn hierover uitermate tevreden. Onze wensen zijn uiteindelijk goed vertaald in het eindproduct. De samenwerking verliep ook... Cooler Media heeft voor ons een compilatiefilmpje samengesteld en we zijn hierover uitermate tevreden. Onze wensen zijn uiteindelijk goed vertaald in het eindproduct. De samenwerking verliep ook vlekkeloos met voldoende feedbackmomenten om het eindproduct te updaten (wat in ons geval dus niet echt nodig was).

Communicatie, snelheid

Glunder

Fijn contact, denken goed mee, duidelijke planning

Hoe verliep het productieprocess?

Soepel. De eerste gedachtes werden nauwkeurig uitgewerkt en ook bij de feedback was er van alles mogelijk en werd er goed meegedacht.

Meedenken, het bewaken van het uiteindelijke doel

NSvP : : innovatief in werk

Plezierig, professioneel, heldere communicatie, snelle schakeling, goed eindproduct (teaser animatiefilmpje) - we konden volledig op Cooler Media bouwen. Top!

Hoe verliep het productieprocess?

Zeer gestroomlijnd, deadlines duidelijk (en voor iedereen haalbaar), professionele (en persoonlijke) productiebegeleiding. Kan niet beter!

Professioneel, persoonlijk, meedenken, luisteren naar de wens van de klant, proactief, proces is super georganiseerd maar absoluut niet star.

OLVG orthopedie

Zeer efficient en professioneel bedrijf

Vlekkeloos

Snel en efficient

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de mooie woorden. Het was een fijne samenwerking!

Kadoos.nl

Prettige samenwerking

Hoe verliep het productieprocess?

Goed. Er werd veel meegedacht.

Communicatie en structuur.

VRD

Strak in de planning, afspraak is afspraak, luistert goed naar feedback en denkt goed mee in oplossingen

Volgens planning

Strak in de planning, duidelijke communicatie,
Luisteren goed

Reactie Cooler Media:

Hartelijk dank voor de geweldige review! Tijd voor champagne!