Administratie
Betrouwbaarheid
Communicatie Company Works
Geboden schoonmaker

Ocullus Consultancy

Na contact met ze opgenomen te hebben, heeft het nog wat tijd geduurd voordat we daadwerkelijk onze huishoudelijke hulp kregen. Bedrijf is wel heel behulpzaam en vriendelijk.

vriendelijk, behulpzaam en denken mee

Opmerkingen

Uiteindelijk hulp liet wat lang op zich wachten

Reactie Company Works:

Dank voor de positieve review. Onze helpdesk doet er alles aan om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Wat fijn dat alles nu naar volle tevredenheid verloopt! Als we je nog ergens mee kunnen helpen,... Dank voor de positieve review. Onze helpdesk doet er alles aan om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Wat fijn dat alles nu naar volle tevredenheid verloopt! Als we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat graag.

VvE de Watertoren, bestuurslid M. Ferme

Sinds juni 2018 hebben wij een overeenkomst tussen VvE de Watertoren en CW voor 6 u/w schoonmaak van onze algemene ruimtes. De samenwerking verloopt goed en de VvE is zeer tevreden met dhr Vincent... Sinds juni 2018 hebben wij een overeenkomst tussen VvE de Watertoren en CW voor 6 u/w schoonmaak van onze algemene ruimtes. De samenwerking verloopt goed en de VvE is zeer tevreden met dhr Vincent Barboza die deze schoonmaak sinds sept 2018 uitvoert.

Heldere communicatie, naleving afspraken, snelle vervanging personeel -indien nodig- indien vaste medewerker verhinderd is

Workshop of Wonders

Geen klachten of problemen, alles loopt soepel

geen klachten of problemen, alles loopt soepel

geen klachten of problemen, alles loopt soepel

Communicatie duidelijk, snel, vriendelijk en to the point!

Weet precies de juiste persoon te zoek welke aansluit op onze wensen.

Zineb Ezzine/ Analis Schoonmaak

Ik ben werkzaam als zzp'er via CompanyWorks en ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben over mijn klanten en de organisatie. Zelfs privé staan alle medewerkers van deze organisatie... Ik ben werkzaam als zzp'er via CompanyWorks en ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben over mijn klanten en de organisatie. Zelfs privé staan alle medewerkers van deze organisatie mij bij!

Staan altijd voor mij klaar

Opmerkingen

Ook mijn klanten zijn erg met mij begaan. Kortom een betrouwbaar en fijne samenwerking!

Reactie Company Works:

Beste Zineb, wat leuk dat je ons een review hebt gegeven! En goed om te horen dat we elkaar goed kunnen helpen!

Prettig!

Nee

Beste Schrijver,
Bedankt voor uw review! Het is inderdaad soms even goed zoeken naar de juiste schoonmaker voor een bepaalde plek en Zineb is inderdaad een goed gewaardeerde kracht!
Met...
Beste Schrijver,
Company Works

Heel fijn bedrijf, heel klantvriendelijk en levert een goede en snelle service

Beste schrijver,
Bedankt voor de review op de schoonmaak van uw bedrijf!
Company Works

Positief

ICT Works BV

Twee keer per week wordt bij ons kantoor (24 pers.) de schoonmaak gedaan. Al een paar jaar zorgt Company Works voor de schoonmaak van onze bedrijfsruimtes.

Wietse Verheul, Services4

Vaste overeenkomst m.b.t. het schoonmaken van shortstay appartementen.

Voor ons is de manier van administreren niet altijd ideaal (per schoonmaker in plaats van bijv. per klant).

Beste schrijver,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review!
Medewerkers Company Works