Tevredenheid over product
Bezorging

André Coenders

Ik was al langere tijd op zoek naar een kast voor mijn 45-toeren vinyl-plaatjes en toevallig stuitte ik op Castor Interieur. Ik kreeg meteen antwoord op mijn mailtjes en heb een kast op maat kunnen... Ik was al langere tijd op zoek naar een kast voor mijn 45-toeren vinyl-plaatjes en toevallig stuitte ik op Castor Interieur. Ik kreeg meteen antwoord op mijn mailtjes en heb een kast op maat kunnen bestellen. Binnen 6 weken stond de kast op zijn plek. Ik ben meer dan tevreden over het product en de service van Castor Interieur

snelle service en levering
meedenken
goede prijs-kwaliteitverhouding

Jongkind Administraties en Belastingen

Vandaag woensdag 20 april 2022 door Patrick en medewerker een prachtige zeer solide boekenkast geplaatst in kantoor. Ronduit vakwerk !. Het geduld, de orde en netheid en vooral de voorzichtigheid om... Vandaag woensdag 20 april 2022 door Patrick en medewerker een prachtige zeer solide boekenkast geplaatst in kantoor. Ronduit vakwerk !. Het geduld, de orde en netheid en vooral de voorzichtigheid om niets te beschadigen hoe er werd gewerkt was helemaal 100 % en TOP !!!.

Vakmanschap en inzicht.

Ga zo door !.

Matthijs

Prachtige cd kast

Mooie solide houten CD kast

Deborah Kronenburg

Geweldige service, hart voor het vak.

Geweldige service, klantvriendelijk en kundig

Hans van den Elshout

Prachtige CD-kast vorige week ontvangen na deze medio februari besteld te hebben. Goede, degelijke kwaliteit. Levertijd van 10 tot 12 weken werd gehaald. Ben heel tevreden.

Goede kwaliteit kast. Tevens makkelijk dat deze zo is bewerkt dat verder onderhoud niet nodig is. Alleen af en toe een natte doek erover heen halen.

telefonische bereikbaarheid.

Michelle

Begin Mei meubel besteld. Dit ging 8-10 weken duren, na 16 weken nog altijd niets van informatie gehad, dus heb ik contact via mail opgenomen. Na 3 weken verder te zijn en nog altijd geen contact te... Begin Mei meubel besteld. Dit ging 8-10 weken duren, na 16 weken nog altijd niets van informatie gehad, dus heb ik contact via mail opgenomen. Na 3 weken verder te zijn en nog altijd geen contact te hebben terug gehad, heb ik gebeld. 2 verschillende mensen aan de telefoon gehad, allebei even onvriendelijk. "Ja, er zit vertraging op want we hebben geen GRATIS stagairs meer van de houtbewerkingschool door Corona." Excuseer? Kwaliteitsvolle meubels die niet op tijd kunnen gemaakt worden omdat je geen gratis stagiairs hebt? Dat is nog altijd geen excuus, en al helemaal niet voor de onbereidwilligheid van contact op te nemen met excuses voor de vertraging. In tegenstelling daarvan ronduit boertig te zijn aan de telefoon. Binnen een week zo de kast er plots zijn. We zijn nu 10 dagen verder en ik wacht nog steeds. Als ik geen voorschot had betaald, was ik al lang ergens anders. Neen, als je ergens professioneel behandeld wilt worden en je meubels effectief ooit wilt ontvangen, dan zou ik ergens anders gaan.

Communicatie
Professionaliteit
Contact opnemen bij vertraging
Effectief rekenen op werkmannen ipv stagiairs of dit duidelijk op de website vermelden.

Arnold Oudejans

Wegens gestage groei van mijn verzameling had ik een extra CD-ladenkast nodig met dezelfde specificaties als mijn andere kast die ik enkele jaren geleden had aangeschaft. Geen probleem, alle maten... Wegens gestage groei van mijn verzameling had ik een extra CD-ladenkast nodig met dezelfde specificaties als mijn andere kast die ik enkele jaren geleden had aangeschaft. Geen probleem, alle maten waren geregistreerd in de database zodat ik simpel kon bevestigen wat ik wenste. Bezorging was weer perfect met deskundige en vriendelijke bezorgers. Tot de volgende keer!

snelle reactie, afspraak is afspraak

even een berichtje bij (volstrekt logisch) uitstel van levering

Walter B.

Lang was ik op zoek naar een geschikte kast om mijn installatie, lp's en cd's in kwijt te kunnen. Nergens kunnen slagen, totdat ik op de website van Castor kwam. Mailtje gestuurd met enkele vragen... Lang was ik op zoek naar een geschikte kast om mijn installatie, lp's en cd's in kwijt te kunnen. Nergens kunnen slagen, totdat ik op de website van Castor kwam. Mailtje gestuurd met enkele vragen wat er mogelijk was m.b.t. mijn wensen. Dus een paar keer heen en weer gemaild over afmetingen en kleuren. Ik ben redelijk veeleisend.. Na akkoord op de laatste tekening is Castor aan de slag gegaan.
Het heeft 3 maanden geduurd, maar afgelopen woensdag is de kast afgeleverd en afgemonteerd. Een onvoorzien probleempje werd adequaat door de mannen opgelost. Vakkundige montage.
De kast is precies geworden zoals ik 'm voor ogen had. Ontzettend strak en mooi. Mijn hele kamer is er door opgefleurd.

van Ginkel

Helemaal top

Denken mee, eerder dan verwacht geleverd. Nette prijs.

Blog bijhouden of geen blog. Laatste posting is van 2017

Marc Colson

Ik was reeds heel lang op zoek naar een geschikte en tegelijk mooie kast om mijn muziek collectie in te kunnen opbergen. Steeds kwam ik terecht bij winkels die kastjes verkochten van maximum 240... Ik was reeds heel lang op zoek naar een geschikte en tegelijk mooie kast om mijn muziek collectie in te kunnen opbergen. Steeds kwam ik terecht bij winkels die kastjes verkochten van maximum 240 CD's of iets in die hoeveelheid. Na lang zoeken op Google kwam ik bij Castor Interieur uit. Wat een overzichtelijke site en nu kreeg ik net het tegenovergestelde gevoel. Daar waar ik eerste helemaal geen kast vond was de keuze nu zo groot dat het plots moeilijk werd om te kiezen. Uiteindelijk toch een kast gekozen voor 480 CD's en na bericht gekregen te hebben dat ze klaar was ben ik ze zelf - helemaal uit het "verre" België - gaan ophalen. Bij aankomst in Oldenzaal werd ik vriendelijk ontvangen en samen hebben we de kast in mijn auto ingeladen en ik ben er nog steeds heel blij mee.
Marc Colson (Genk - België)

Professionele site, zeer gedetailleerde beschrijving van de kasten

Voor mij was de dienstverlening prima