Capwell

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ardosoft Automatisering

Capwell is voor mij al een aantal jaar intermediair bij het verkrijgen van opdrachten. Dit alles wordt professioneel geregeld.

SoluSoft

In het begin sterk en veel contact. nu weinig feedback en contact en slecht bereikbaar. Heel vaak neemt de telefoon centrale het over.

Beschrijf hier uw ervaring

ja! er is weinig contact en nu dat het werk minder is lijkt het of dat ze totaal geen moeite doen om het contact met zzp'r te behouden.

S. de Vries

Met Capwell heb ik alleen maar goede ervaringen, hun aanpak is transparant en persoonlijk

Beschrijf hier uw ervaring

Ze weten bij Capwell echt waar ze het over hebben

Ingenieurs en adviesbureau Wisse

Capwell is een bedrijf met de focus op de ZZP-er. Het is een bedrijf waar niet alleen de opdrachtgever, maar ook de opdrachtnemer (ZZP-er) centraal staat.
Ik heb de laatste jaren twee zeer...
Ik heb de laatste jaren twee zeer verschillende opdrachten voor het bedrijf mogen uitvoeren: Een aantal jaren geleden is er volledig een applicatie ontworpen en ontwikkeld voor een bank en afgelopen jaar heb ik bij een Energieleverancier functionele werkzaamheden mogen verrichten binnen een IT-team.

Beschrijf hier uw ervaring

Er is veel aandacht voor de ZZP-er. Dat vindt je bij veel concurrenten niet terug.

Warrant

Betrouwbaar

Facturen worden netjes betaald

Richard Daniels

Zeer goed. Een verademing vergeleken met andere detacheringsbedrijven.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat mij opviel was de professionaliteit. Zo werd ik 'begeleid' bij mijn 'sollicitatie'. Uiteraard is dit niet alleen voor mij maar ook voor jullie gunstig, maar toch een stuk beter dan een SMSje met... Wat mij opviel was de professionaliteit. Zo werd ik 'begeleid' bij mijn 'sollicitatie'. Uiteraard is dit niet alleen voor mij maar ook voor jullie gunstig, maar toch een stuk beter dan een SMSje met een adres en een tijd om je te melden...

Robert

Uitstekend

kennis van zaken

A. van Walen Consultancy BV

De werkwijze van Capwell staat mij wel aan.

Beschrijf hier uw ervaring

Opvallend sterk is de positie in de kantoorautomatisering.

Xllent-a-hand

Een bedrijf dat heel persoonlijk met zijn klanten omgaat. Dat geldt zowel voor mij als freelancer als ook voor het bedrijf waar zij mensen plaatsen. Steeds de vinger aan de pols, snel reageren bij... Een bedrijf dat heel persoonlijk met zijn klanten omgaat. Dat geldt zowel voor mij als freelancer als ook voor het bedrijf waar zij mensen plaatsen. Steeds de vinger aan de pols, snel reageren bij vragen.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij een opdracht waar de specificatie niet duidelijk waren en er daardoor mis-communicatie ontstond werd direct geholpen om met elkaar te zien hoe het project naar ieders tevredenheid af te ronden.

C. Verbeek

Prettige samenwerking