Captain Cruise

Captain Cruise Klanten beoordelen Captain Cruise met 9.6/10. Gebaseerd op 559 ervaringen.559

Bedrijfsinformatie

De naam zegt het al: het is uw kapitein op cruisegebied. Captain Cruise stuurt u bekwaam door de zee van duizenden cruisevakanties, hij laat u betrouwbaar online boeken en hij zorgt er voor dat u de laagste prijs betaalt.

Captain Cruise is een initiatief van ervaren mensen uit de reiswereld en de internetscene. Zij verbaasden zich dat informatie over cruises niet volledig en overzichtelijk op het web te vinden was. De meeste reizen zijn via internet te boeken, maar bij cruises bleek dat nog n
Adres
Anna van Renesseplein 8
1911 KN UITGEEST

Contactgegevens
E-mail: info@captaincruise.nl
Tel: 088 - 501 8 501
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Captain Cruise met 9.6/10. Gebaseerd op 559 ervaringen.

Wilma den Nijs
Wilma den Nijs

Ervaring

Mijn ervaring met Captain Cruise kan ik alleen maar omschrijven als: Geweldig. Goede feedback, komen met hele leuke tips, waar we echt iets aan hebben gehad. Mocht ik vragen hebben, komen ze meteen met een antwoord of anders wordt er zo snel mogelijk teruggebeld.

Top!.

Nnnn.

Margot van Keeken
Margot van Keeken

Ervaring

Wij zijn op leeftijd maar het online boeken ging ons goed af. Achteraf hadden we nog wat vragen en die konden meteen telefonisch beantwoord worden. Vlucht en transfer waren goed geregeld!

Top service.

Jan Zellenrath
Jan Zellenrath

Ervaring

Al onze cruises boeken wij bij Captain Cruise. De klantgerichtheid en de vriendelijke persoonlijke benadering spreken ons zeer aan. Ze bieden een ongekende service.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Voor ons alleen maar captain cruise.

Nicole
Nicole

Ervaring

Onze cruise was onderdeel van een langere reis. Ik wilde het ticket voor onze wereldreis pas boeken als ik zeker wist dat ik een cruise kon vinden voor ons (inmiddels al behoorlijk geslonken) budget. Terwijl ik op de computer bezig was met het boeken van de vliegtickets, heeft de medewerker van Captain Cruise de hut voor ons gereserveerd en had ik zowel een voordelig vliegticket als een enorm voordelige cruise. Heerlijk! Ging alles maar zo makkelijk. Ik ben er nog dagen blij geweest van de service van Captain Cruise.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Binnen 20 minuten na eerste contact cruise geboekt.

J.clerks
J.clerks

Ervaring

Op verschilende vragen werdt goed gereageerd

Zeer goed.

H. Tallouka
H. Tallouka

Super goed

Top.

Andrea Werkhoven
Andrea Werkhoven

Ervaring

Via Captain Cruise zonder 1 persoon toeslag lange cruise met Costa neoClassica geboekt. Onwijs genoten van Malediven, Oman en Sri Lanka. Volgende keer laat ik ze ook mijn transfers regelen. Was gedoe met onderhandelen met taxichauffeur.

Reis costa neoclassica.

Ervaring

Al meerdere keren in de Caribbean geweest, nu met Captain Cruise. Absoluut aanrader, snelle en duidelijke service van de dames. Erg fijn.

Net terug.

C.J. Huisman
C.J. Huisman

Ervaring

een zeer gewaardeerde en professionele hulp bij het boeken en begeleiden van deze super cruise voor 10 personen verdeelt over 3 cabines.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Voor de wintermaanden een super cruise.

Bedrijfsinformatie

Adres