CanvasCompany.nl

CanvasCompany.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop CanvasCompany.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2178
Uitstekend
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen CanvasCompany.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 2178 ervaringen.

Marloes Christenhusz
Marloes Christenhusz

Kwaliteit van de doeken is erg goed en originaliteit van de foto ook!

Vaker korting zou erg fijn zijn ;-)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb hier een aantal keren een canvasdoek besteld en ze zijn allemaal super mooi geworden. ook diegene die we vorige week kregen met kleuraccent is prachtig!.

Dessain Printing, Kris Debruyn
Dessain Printing, Kris Debruyn
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Correcte opvolging en afhandeling. goede kwaliteit.

Henk van Duinen
Henk van Duinen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede begeleiding en prima product!.

AG van putten
AG van putten

Spoedbestelling

Track en trace via mail-link versturen ipv via website opzoeken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goeie service en mooie kwaliteit. houd woord met spoedbestelling: binnen 2 dg! toppie.

Daphne schulte
Daphne schulte

Snelle levereljng goede kwaliteit

Proces bestelling soms wat onduidelijk bij keuze product en samenstelling van bestelling

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel verzonden fijne klantenservice goede kwaliteit product.

Dennis Snellenberg
Dennis Snellenberg

Goede service, en goede kwaliteit.

Mail in de spambox. Whoops.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top ervaring. goede service en mega goede kwaliteit van het canvas.

sebastien van der velden
sebastien van der velden
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kwaliteit, scherp geprijsd, snel geleverd.

Naomy
Naomy

Goede en snelle communicatie via email en vriendelijke telefoon afhandeling.

Op de website kon ik als aflever adres Oostenrijk kiezen. Helaas kreeg ik na 2 dagen pas bericht dat dit niet mogelijk was. Misschien moet dit vooraf aangegeven worden tijdens de bestel procedure, hierdoor zijn toch 2 dagen verloren gegaan. Wel is het goed opgelost door de doeken op tijd af te leven met express koerier.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Aan de hand van een go pro video heb ik foto's op canvas laten drukken op groot formaat. hierbij was niet zeker of de foto's een goede kwaliteit zouden hebben en daarbij had ik de canvas doeken op korte termijn nodig. .
met dank aan een goede en klantvriendelijke service ben ik heel blij met het resultaat en zullen wij zeker vaker bij dit bedrijf onze doeken laten printen.

KBC Securities
KBC Securities

Goede klantenservice

Opvolging bestelling, was niet zo duidelijk gezien heel lang status 'in productie'

Reactie CanvasCompany.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Voor de grotere doeken is de levertijd iets langer, waardoor deze langere tijd in de status 'in productie' blijft staan. Meer informatie over onze levertijd vind u hier; https://www.canvascompany.nl/vragen/levertijd-canvasdoek.html

Positief.

Sam
Sam

Telefonisch super goed geholpen, allemaal even vriendelijk! Duidelijke communicatie per e-mail!
Complimenten voor de aardige bezorger! We waren in de tuin en hij is helemaal omgelopen om ons over de schutting te waarschuwen dat hij er was. Hele aardige man die het canvas doek netjes heft afgeleverd.
Het canvas doek zat keurig in bubbeltjes folie verpakt, geen beschadigingen (best knap, want het doek was groot). Kwaliteit is ook heel goed!
Tevreden!

Wat ik begreep is dat er 1 of 2 keer per week bezorgd word. Ik weet niet of dat alleen voor de grote doeken betreft, maar dat hadden we van te voren niet begrepen. Het doek was een cadeau voor een verjaardag, maar gelukkig keurig op tijd afgeleverd.

Reactie CanvasCompany.nl:

Goedendag, hartelijk dank voor uw leuke review ook namens onze koerier. Het klopt dat de grotere doeken een ietwat langere levertijd hebben en meestal op donderdag en vrijdag door onze chauffeur afgeleverd worden. Met vriendelijke groet, www.canvascompany.nl

Super nette service!.

Bedrijfsinformatie

Foto op canvas - Elke foto op canvas die door CanvasCompany voor u gemaakt wordt, voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen. Dit is de belangrijkste reden waarom veel consumenten, maar ook honderden professionele fotografen en andere zakelijke klanten, keer op keer opnieuw, hun foto op doek bij hun bestellen. Naast kwaliteit staan goede service en een hoge klanttevredenheid hoog in het vaandel bij de levering van uw foto op canvas door de CanvasCompany.
Adres
Jumaweg 4