Martin Suijker

Weer eens een bestelling voor canvas met baklijst gedaan, bestelling kwam niet binnen, maar na contact met klantenservice met spoed opgelost. Blij met het resultaat!

Gemakkelijk maten te kiezen en bestellen.

Deze keer kostte het moeite om de baklijst er bij te bestellen, weet niet wat ik vorige keren anders deed

Elles Ruumpol

Wij hebben een panoramafoto van 2 bij 1 mtr laten ontwikkelen en het resultaat is werkelijk schitterend

Het was een enorm groot pak en ze zijn div keren bij ons geweest om dit af te leverden
Top! En goed ingepakt

Daniel van den Hoven

Erg positief, de manier hoe de collage wordt gemaakt (door Anne) was erg klantvriendelijk

Persoonlijke touch en prijs/kwaliteit

gabriela riedi

Fijne snelle afhadeling

Het laten checken door een fotograaf

Gj

Goed goede kwalitijd afdrukken

Het gemak van zelf je afmeting te kunnen bepalen

Zou ik niet weten

Ramon

Recent 2 bestellingen geplaatst. Tijdens het betalen liep de site helaas even vast. na een telefoontje de komende dag is mijn bestelling alsnog netjes uitgevoerd. Forex van goede kwaliteit en mooi... Recent 2 bestellingen geplaatst. Tijdens het betalen liep de site helaas even vast. na een telefoontje de komende dag is mijn bestelling alsnog netjes uitgevoerd. Forex van goede kwaliteit en mooi scherpe afdruk. Bij ontvangst van 2de bestelling ontbrak iets, maar na een 2de telefoontje werd dit de volgende dag reeds keurig bezorgd. Zeer netjes en snel afgehandeld. Een pluim voor het gehele team !

Snelle goede service als iets niet volgens wens is verlopen. Oplossingsgericht handelen.

Laat op de site bij de bestelling goed zien wat er wordt aangeschaft, accessoires zijn bij de betaling niet meer zichtbaar.
Bij het bestellen van een tweede doek de mogelijkheid hebben dit als...
Bij het bestellen van een tweede doek de mogelijkheid hebben dit als 1 pakket te laten versturen ook als je een kortingsbon gebruikt.
als er verschillende ophangbeugels zijn de klant de keuze geven welke hij graag wil ontvangen.

b

Goede service

snel gedrukt/gemaakt

helaas pech met de bezorg dienst DHL deze was ons pakketje kwijt, maar keurig snel en netjes opgelost door CavansCompany

Cor Aafjes

Snelle levering, goede service en contact via de telefoon. Product Prima.

Martin Derksen

Mooi product met correcte levering

fotocontrole voor poster is goed. Zou in de prijs in mogen zitten

Wil Captein

Ik heb 27juni mijn baklijst besteld en pas 7juli ontvangen.
Dit is langer dan de 5werkdagen die jullie aangeven.

Duidelijke uitleg product

Bestellingen zoals beloofd eerder leveren en niet meer geld vragen voor snellere leveringen