Charlotte

3 foto's op canvas besteld in verschillende formaten. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, zelfs op je smartphone. Snelle en nette levering door DHL. Behulpzame en enthousiaste klantenservice die bij... 3 foto's op canvas besteld in verschillende formaten. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, zelfs op je smartphone. Snelle en nette levering door DHL. Behulpzame en enthousiaste klantenservice die bij issues, ook al komen die door je eigen vergeetachtigheid, deze keurig en snel oplossen. Top bedrijf!!

Klantenservice, goede kwaliteit, gemakkelijk bestellen en snelle levering

Roland postma

Wat een slecht bedrijf, kregen canvas zobeetje zwart binnen en service HO MAAR!!!!

Beter luisteren naar klant, betere kwaliteit leveren en verpakken/versturen moet echt beteri.p.v alleen maar bubbeltjesplastic.

Inge van den Berg

Keurig verpakt afgeleverd met prachtig resultaat!
Heb hele goede ervaring met dit bedrijf vooral met Hendrik, toppertje hoor.

Prettige communicatie

Kim

Zeer slechte kwaliteit ... afdruk op canvas lijkt in de verste verte niet op de foto

Erika

Snelle en correcte levering

Wat ontzettend slecht! Afbeelding zonder te kijken op het frame geplaatst. Zeker GEEN aanrader.

Geen enkele

Kijk voortaan of de afbeelding goed op het frame geplaatst is

Jen

Perfect, super service!!

Service!

Veldhuis

De foto op canvas ziet er prima uit.
Maar moest zelf de foto vast schroeven in de baklijst, dat vond ik minder..
Het zal best wel ergens op de site staan dat je het zelf moet doen, De foto op canvas ziet er prima uit.
Maar moest zelf de foto vast schroeven in de baklijst, dat vond ik minder..
Het zal best wel ergens op de site staan dat je het zelf moet doen,
maar zal ik wel over het hoofd gezien hebben.

Ruud Hobers

Helaas kreeg ik geen bevestiging van de bestelling. Blijkt een probleem met emailservers te zijn, ik weet niet of dat aan de zendende of de ontvangende kant lag. Maar na contact alsnog keurig... Helaas kreeg ik geen bevestiging van de bestelling. Blijkt een probleem met emailservers te zijn, ik weet niet of dat aan de zendende of de ontvangende kant lag. Maar na contact alsnog keurig opgelost.

Murphy's law: Als er eenmaal iets fout gaat, gaan er vervolgens meer dingen fout. Maar door de enorme inzet van de klantenservice (Dank Matthijs!!) is alles op tijd prima geregeld. Processen gaan... Murphy's law: Als er eenmaal iets fout gaat, gaan er vervolgens meer dingen fout. Maar door de enorme inzet van de klantenservice (Dank Matthijs!!) is alles op tijd prima geregeld. Processen gaan soms (en in dit geval ook 2 x door externe oorzaken!) fout. Dat is het moment om de kwaliteit en spirit van een bedrijf te leren kennen. In dit geval heb ik een klantenservice ontmoet die er echt alles aan doet om tijdig bij te sturen en te corrigeren. Hulde!

1. Mailserver (lag dit aan jullie zijde??) anders instellen.
2. Verzenden per DHL heroverwegen.
3. Zo doorgaan met jullie klantenservice. Die is TOP!

Lin

Goede service, vriendelijke klantenservice. Snelle reactie van de klantenservice en erg meedenkend. Zou er zo weer bestellen

Vriendelijke klanteservice