CDC Complete tandzorg

CDC Complete tandzorg Ook benieuwd naar feedback over de webshop CDC Complete tandzorg? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1975
1975 beoordelingen
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen CDC Complete tandzorg met 8.6/10. Gebaseerd op 1975 ervaringen.
Contact
Nazorg

1975 Reviews

2017

Beveelt u de kliniek aan?Ja

Heel fijn geholpen, ben erg tevreden met het resultaat!.

H jacobs
Jos van Kasteren
Voldoende (6/10)
Jos van Kasteren

Zie bovenstaande.
Bovendien is de telefonische bereikbaarheid op dit moment zeer slecht, krijg uiteindelijk altijd het callcenter aan de telefoon.
Deze beloven uiteraard dat ik door CDC teruggebeld wordt, dit gebeurd ook niet altijd.

2011

Geachte meneer van Kasteren,

Naar aanleiding van uw review zal CDC contact met u opnemen om uw klacht door te nemen.

met vriendelijke groet,

Score voor CDC Complete tandzorg:3/5
Beveelt u de kliniek aan?Ja

Ben al jaren patiënt , heb op dit moment minder goede ervaring..
op afspraak is er een begroting gestuurd welke toneel niet correct volgens afspraak was. vervolgens zelf gebeld en zou terug gebeld worden, is niet gebeurd. 5 dagen later volgt een mail waarom ik nog niet op de begroting heb gereageerd, op deze mail antwoord verzonden, weer geen reactie. week later zelf weer gebeld en van hier eerder beschreven verslag gedaan. wordt een telefonische aanbieding gedaan, niet conform eerdere afspraak. daarna om een persoonlijk onderhoud gevraagd en hierbij is direct de eerdere afspraak over de begroting mondeling toegezegd, deze enkele dagen later ook schriftelijk ontvangen. vervolgens afspraken gemaakt over de behandeling.

Zeer slecht (2/10)

Geachte mevrouw Gabriels,

Naar aanleiding van uw bericht wordt er contact met u opgenomen zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen en dit correct voor u kunnen behandelen.

Score voor CDC Complete tandzorg:1/5
Beveelt u de kliniek aan?Nee

Ook ik ben geholpen in best zeer slechte ervaring ,luisteren niet naar je ,lange wacht tijden ,mijn gebit heeft nooit gepast ik ben daar wel 20 keer voor terug geweest ,het is gewoon een fabriek en alleen uit op geld mijn boven gebit heeft daar 2600,00 gekost en kan er niets mee.

Ivo
Onvoldoende (4/10)
Ivo

Eerlijkheid duurt het langst

2015

Beste Ivo,

Per email is er contact gezocht om de klacht inhoudelijk in behandeling te nemen.

Goede zorg en kwaliteit zijn staan bij ons hoog in het vaandel en uw beoordeling is voor ons erg waardevol.

Score voor CDC Complete tandzorg:2/5
Beveelt u de kliniek aan?Nee

Mijn ervaring hier is dat ze vooral op geld uit zijn. er werd weinig tijd genomen en de diagnose was dat er 6 kronen geplaatst moesten worden. een andere tandarts gaf het advies voor 1 kroon, 1 wortelkanaal behandeling en 1 gaatje vullen..
dat is nu 2 jaar geleden en sinds dien geen last meer.

Zeer slecht (2/10)

2014

Beste,

Graag komen wij met u in contact om uw klacht door te nemen en een passende oplossing te vinden. Ik wil u vragen uw klacht via email te sturen aan cs@cdctandzorg.nl

Goede zorg en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel en uw beoordeling is voor ons dan ook zeer waardevol.

Score voor CDC Complete tandzorg:1/5
Beveelt u de kliniek aan?Nee

Erg slecht. na 3 jaar en nog pijn hebben..
en 2 gebitten verder.

Maud van Praagh
Goed (8/10)
Maud van Praagh

Geachte mevrouw van Praagh,

Graag komen wij met u in contact om uw review door te nemen.
Zorg en kwaliteit verbeteren zijn voor ons erg belangrijk en daarom komen wij graag met u in contact.

Evelien Markerink , kwaliteitsmanager CDC Complete tandzorg

Score voor CDC Complete tandzorg:4/5
Beveelt u de kliniek aan?Ja

1ste ervaring en voor zeer drastische ingreep - professioneel maar mis een groot deel menselijkheid -het lijkt er te druk om dieper in te gaan op nazorg- persoonlijke beleving en uitleg .

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Alles is gegaan zoals gepland, zeker hiermee doorgaan.

2011.

Zeer goed.

Piet Donners
Piet Donners

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

De angst voor de tandarts krijgt toch te weinig aandacht bv ,bij de eerste afspraak wel maar latere afspraken niet meer!

Beveelt u de kliniek aan?Ja

Van af het begin vertrouwd.

Thelosen
Thelosen

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

soms is de wachttijd erg lang

Fijn geholpen ...

Bedrijfsinformatie

Onze missie is: een gezond én mooi gebit voor iedereen. CDC Tandkliniek in Best is de nr 1 tandkliniek van Nederland. Wij beschikken over een kliniek met 18 moderne behandelkamers en een speciaal narcosecentrum. Ons team bestaat uit tandartsen, implantologen, tandtechnici, mondhygiënistes, anesthesiologen, verpleegkundigen, preventieassistenten.
Adres
De rijn 1