De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Inez velkes

Super, na jaren niet meer naar de tandarts geweest te zijn en een aantal afspraken afgezegd te hebben moest ik nu echt omdat mijn oude vulling eruit lag .. na controle 1,5 maand geleden was ik... Super, na jaren niet meer naar de tandarts geweest te zijn en een aantal afspraken afgezegd te hebben moest ik nu echt omdat mijn oude vulling eruit lag .. na controle 1,5 maand geleden was ik vandaag aan de beurt om 3 vullingen te laten plaatsen en schoon te maken . Dit werdt gedaan onder plaatselijke verdoving en die spuitjes voel je niet eens .. heel de behandeling is geheel pijnloos gedaan door Karin. De angst is compleet weg en de volgende keer ga ik weer voor controle en hou ik het weer bij .. echt waar je hoedt nergens bang voor te zijn!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Warn welkom, geen gevoel dat je bij de tandarts bent

Charlene

Super goed! Alle medewerkers zijn lief, er werd naar me geluisterd duidelijke plan ook nadelen werden duidelijk aangegeven geen spijt van mijn keuze!! Gehele prothese is niet makkelijk, je moet veel... Super goed! Alle medewerkers zijn lief, er werd naar me geluisterd duidelijke plan ook nadelen werden duidelijk aangegeven geen spijt van mijn keuze!! Gehele prothese is niet makkelijk, je moet veel geduld hebben en je krijgt weinig voeding binnen veel vloeibaar en zacht... opnieuw uitvinden om te eten en dat is niet pijnloos maar na herstel gaat het steeds beter. Geen negatieve ervaring gehad pas 2 maanden me prothese maar ik kijk uit naar october voor de definitieve!!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sterke punten: aardig personeel, duidelijk uitleg en proces, goede communicatie!
Geen negatieve ervaring dus geen verbeterpunten

S.Massop

Zeer positieve ervaring! Hele fijne kliniek met kundige mensen!! De narcose en behandelingen gingen perfect! Met de complimenten voor Koen ;). Vriendelijk en behulpzaam. Helemaal geen lange... Zeer positieve ervaring! Hele fijne kliniek met kundige mensen!! De narcose en behandelingen gingen perfect! Met de complimenten voor Koen ;). Vriendelijk en behulpzaam. Helemaal geen lange wachttijd gehad. Had ik deze kliniek maar eerder ontdekt, beter laat dan nooit!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Tv in de Lounge ruimte werkt niet, maar ach, als dat alles is.
Koffie is idd lekker!

Maria Verhagen

Vriendelijk ,maar achteraf zeker niet kundig

6 kronen laten maken .Het resultaat is ronduit slecht

A.M.

Slecht , werd vriendelijk geholpen maar resultaat wederom niet naar wens.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Heb meer aangeschreven voor cliënt en kwaliteit.

Klop

Na intake analyse werd me een bedrag van 9 tot 12.000 euro voorgerekend voor een complete gebitsreparatie (boven en ok onder, want dat was volgens de tandarts dringend noodzakelijk), na een tweede... Na intake analyse werd me een bedrag van 9 tot 12.000 euro voorgerekend voor een complete gebitsreparatie (boven en ok onder, want dat was volgens de tandarts dringend noodzakelijk), na een tweede röntgenfoto werd de begroting ineens € 16.000 en zou complete anesthesie nodig zijn, na veel heen en weer gebel, steeds anderen aan de lijn gekregen, was behandeling pas drie maanden later mogelijk. Een andere tandarts er naar laten kijken: gebit onder is nog in prima conditie, tanden boven zijn twee dagen later verwijderd en binnenkort worden de eerste implantaten voor een klikgebit geplaatst voor in totaal € 5000. CDC oogt professioneelmaar is dat alleen maar als het op onnodige geldklopperij gaat, wees gewaarschuwd!

geen sterke punten

Ageeth

Proffesioneel

Prettig

Monique

Heel prettig. Iedereen erg vriendelijk wat helpend is geweest voor mijn angst. En heel kundig wat resulteert in een mooi gebit.
Alles werd goed uitgelegd en een duidelijke offerte ontvangen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Onder narcose de behandeling kunnen ondergaan.