Prijs / kwaliteit
8.2/10
Advies in de winkel
Plaatsing

Fam Budde

Zeer fijn en goed en deskundig geholpen

bedenken en soms verbeteren wat wij niet zagen.

voor ons niet dit is de vierde keuken van Bruyneel en zeer tevreden

Dayana

Het duurde wel even voor dat iets opgelost werd, maar wel goed en netjes opgelost

Snelle comunicatie

Het duurt wel soms even lang voordat iets is opgelost

Cor schaecken

Van koop tot plaatsing geweldig

Helder en meedenken

Zou niet weten

Mieke Budimir-Aardoom

De begeleiding vanaf het eerste winkelbezoek tot de nazorg na de montage van de keuken is heel klantgericht. Vriendelijke en deskundige medewerkers, ze denken mee en zorgden ervoor dat de keuken... De begeleiding vanaf het eerste winkelbezoek tot de nazorg na de montage van de keuken is heel klantgericht. Vriendelijke en deskundige medewerkers, ze denken mee en zorgden ervoor dat de keuken 100% naar wens is.

Eerlijk advies, meedenken, geduldig.

Een kleurenstaal van de gekozen keuken zou handig zijn voor afstemming met overige inrichting.

Robin Haverbus

Het heeft een jaar geduurd voordat de keuken helemaal klaar is. Worden monteurs ingehuurd die niet in staat zijn een keuken waterpas en op de juiste hoogte te plaatsen,.Dus moest de keuken opnieuw... Het heeft een jaar geduurd voordat de keuken helemaal klaar is. Worden monteurs ingehuurd die niet in staat zijn een keuken waterpas en op de juiste hoogte te plaatsen,.Dus moest de keuken opnieuw geplaatst worden. Bereikbaar en de juiste persoon aan de lijn krijgen is een drama. Spullen die niet geleverd waren worden ook weer verkeerd of niet geleverd bij de monteurs dus weer wachten.

De keuken zelf maar verder geen sterke punten

Neem eigen personeel in dienst voor het plaatsen van keukens en ga de distributie van spullen beter controleren en doe wat aan de bereikbaarheid van de klantenservice.

Robin Haverbus

De keuken zelf maar verder geen sterke punten

Bakker

Zeer slecht

Alles, klantvriendelijkheid, plaatsing, nalevering , onbeschofte verkoper!

M.A. Janssen

Prima ervaring

Klantvriendelijk. Luisterend oor. Geen aansmeren. Uitstekende prijs/prestatie verhouding.

Vooralsnog eigenlijk geen. Vooral zo doorgaan.

Bruynzeel.

Demi van Bruynzeel Alkmaar.
Een toppertje

Enthousiast, kundig, komt met ideeƫn en laat het ook zien in de showroom.
Neemt de tijd voor je als klant.

De keuken is nog mooier geworden dan wij hadden gedacht.
Is een droom van een keuken geworden.
Erg blij mee.

Marco van Maurik

Zeer slechte, chaotische service waarbij niemand inclusief monteur goed weet wat ze moeten komen doen.

Wat er staat is mooi, redelijk veel keuze. Monteurs over het algemeen begripvol. Voor de review moet ik een winkel invullen, en hoewel het bij Delft niet altijd soepel ging, hebben ze ons wel heel... Wat er staat is mooi, redelijk veel keuze. Monteurs over het algemeen begripvol. Voor de review moet ik een winkel invullen, en hoewel het bij Delft niet altijd soepel ging, hebben ze ons wel heel goed geholpen met het keukendesign. De huidige problemen liggen bij het centrale team van Bruynzeel, aanspreekpunt Klantenservice C.

Mooie beloften bij planning, echter zeer slecht intern contact tussen winkel, monteurs en planning. Na 5 verschillende montageafspraken is men nog niet in staat om de juiste overdracht aan monteurs... Mooie beloften bij planning, echter zeer slecht intern contact tussen winkel, monteurs en planning. Na 5 verschillende montageafspraken is men nog niet in staat om de juiste overdracht aan monteurs te geven. Monteurs komen, kijken, 'dat gaan we niet doen, is niet gecommuniceerd' en gaan weer weg. Staan er eindelijk 2 geschikte, adequate monteurs van Bruynzeel zelf, hebben ze de tijd niet om de keuken af te maken en moeten ze van de Bruynzeel planning opruimen en weer door. Dit ondanks van tevoren nabellen, drie verschillende monteurs, eigen Bruynzeel beoordeling van restproblemen, en zelf telefonisch bevestigen wat er moet gebeuren en daarvan bevestiging te hebben gekregen.

Verlies van vrije dagen dus, en nog steeds geen keuken die klaar is. Zijn nu bezig sinds februari 2022, en het is nu praktisch eind september. De volgende afspraak is uiterlijk in November. We worden van monteur naar monteur, van planning assistent naar assistent gestuurd en niemand neemt de hoofverantwoordelijkheid. Er is bij Bruynzeel geen een persoon die weet wat er echt gaat gebeuren op een montagedag. Misschien dat ze daarom doorschuiven naar Sinterklaas, want ons huis is iedere keer een leuke surprise voor de monteurs.