Prijs / kwaliteit
8.2/10
Advies in de winkel
Plaatsing

S. Beijer

In Amersfoort hielp aankoopadviseur Leendert Schutte mij door de procedure. Rustig, vriendelijk, meedenkend met mijn situatie. En dat gaf vertrouwen in het avontuur naar een nieuwe keuken.

Basic, duidelijkheid, what you see is what you get.

_

Beste S. Beijer,
Bedankt voor je mooie review!
Groetjes, Lara

H Mulder

Goede ervaring

Goede adviseur Herman Koppe Bruynzeel Utrecht

Bij actie items is het handig als de apparatuur of geplaatst is of in ieder geval te aanschouwen valt

Frank

Goede communicatie en fijne mensen: van showroom tot monteur

Goede adviezen en hulp bij inrichten.

Enige dat wij missen is een goede oplossing voor afval in onze keuken. Nu staat er een losse vuilnisbak, terwijl we in andere keukens wel eens geïntegreerde oplossingen zien.

R.W. Faassen

Er wordt door Bruynzeel goed gecommuniceerd met de klant

er is goed geluisterd en meegedacht

we hadden een groot aantal led-spots en servomotoren in de keuken, deze konden helaas niet zodanig worden aangesloten dat het volgens plan werkte

Emelie Trinidad

Goede service

Ze blijven terugkomen, totdat de keuken echt gereed is. Dat geven ze ook aan bij de aankoop van de keuken.

Het zou fijn zijn als de service wel door 1 bedrijf gedaan wordt.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Hoi Emelie, dank je wel voor het positieve bericht, groetjes Nique

Claudia Hiemstra

Slechte service

verkopen

ook na betaling nog service bieden i.p.v. afschuiven

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Claudia, wat vervelend dat je keuken niet meteen compleet kon worden opgeleverd. Helaas lag dit niet alleen aan Bruynzeel, maar waren de voorbereidende werkzaamheden door jullie niet volgens... Beste Claudia, wat vervelend dat je keuken niet meteen compleet kon worden opgeleverd. Helaas lag dit niet alleen aan Bruynzeel, maar waren de voorbereidende werkzaamheden door jullie niet volgens advies uitgevoerd. Om dit op te lossen hebben we de benodigde services ingepland en uitgevoerd, nadat door jullie het leidingwerk was aangepast. Op 31 augustus hebben wij contact met jullie gehad en toen gaf je aan dat de keuken zonder opleverpunten en naar tevredenheid is opgeleverd. Mochten we nog iets voor jullie kunnen betekenen en dan horen wij het graag. groetjes Roos

Ria van den Heuvel

Keurig geplaatst en duidelijke uitleg. Nadien werd ook nog gecontroleerd of alle lagen en kastjes goed en soepel liepen

Vriendelijke meedenkende medewerker heeft ons geadviseerd

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Ria, wat een mooie review, dankjewel ! Ik wens je heel veel plezier van de keuken ! Groetjes Jolie

Lisa

Heel fijn bedrijf, met mooi maatwerk

Er werd goed te tijd genomen in de winkel en werd super snel geplaatst.

Veel verschillende mails, waardoor de aansluit tekening drie keer definitief was.

Hallo Lisa,
bedankt voor deze mooie review.
Groetjes Nique

Armin de Vos

Super advies en goed geholpen

Een schitterende keuken uitgezocht bij Leendert, advies was goed, er werd meegedacht. Je kan merken dat hij al jaren bij Bruynzeel werkzaam is, weet van de hoed en de rand eerlijk over de prijs. Een schitterende keuken uitgezocht bij Leendert, advies was goed, er werd meegedacht. Je kan merken dat hij al jaren bij Bruynzeel werkzaam is, weet van de hoed en de rand eerlijk over de prijs.
We zijn bij meerdere zaken geweest, en uiteindelijk gekozen voor het prettige contact.

Ga zo door!

Goedemorgen Armin, bedankt voor de mooie review! groetjes Roos

Mw J. Q

Denken mee mooi product en fantastische service

Mooie toonzaal. Aardige medewerkers. Vooral de medewerkers aan de telefoon.

Ik zou het niet weten.