Prijs / kwaliteit

Monique Wennekes

Aanrader!

Aandacht, zorgvuldigheid, klantvriendelijkheid

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Monique, dankjewel voor je goede terugkoppeling ! Groetjes Jolie - Team Webcare

W de Vries

Na maanden nog geen keuken zoals besteld

Medewerkers van de klantenservice spreken exact dezelfde voorgekauwde zinnen uit. Tot frustratie van ons, je voelt je alles behalve gehoord.
Luister naar de klanten.
Help klanten met een...
Luister naar de klanten.
Help klanten met een lang dossier. Niemand zit er op te wachten om maanden bezig te zijn met een dure keuken, waarvan nog steeds geen uitzicht op een goed einde.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Wendy, ik zou graag eens met je meekijken naar je dossier. Kun je me daarvoor je ordernummer mailen ? Groetjes Jolie - Team Webcare

Jessica Bakker

Top ervaring
Top ervaring
We hebben net onze nieuwe keuken bij Bruynzeel op Kanaaleiland gekocht en wij zijn super tevreden met de hele ervaring, vanaf bezoek 1 aan de showroom tot het monteren van de keuken bij ons thuis.
We werden zeer kundig en vriendelijk geholpen door Herman Koppe. Hij nam alle tijd voor ons, leefde zich goed in met onze situatie, had oog voor onze wensen, maar hij was ook eerlijk in zijn communicatie over wat wel en niet kon. Hier zijn we Herman erg dankbaar voor want op deze manier weet je waar je aan toe bent en kun je een realistisch plan maken.
De keuken ziet er prachtig uit en de monteurs waren ook super kundig, efficient en goedgemutst.
Al in al, een groot compliment voor Bruynzeel en in het bijzonder veel dank aan Herman en zijn hartelijke collega's.
Groetjes,
Jessica Bakker

Alles, het hele proces vanaf bezoek 1 tot aan levering thuis.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Jessica, dankjewel voor je mooie review, ik zal hem delen met Herman en zijn collega's. Ik wens je heel veel plezier van de keuken ! Groetjes Jolie - Team Webcare

Bruynzeel Keukens

Vakmanschap is meesterschap

Als bewoner van een woonzorg appartement met een Bruynzeel keukenblok zocht ik een passende aanvulling om de keuken compleet te maken.
In Utrecht werd ik hier door uw verkoper Herman Koppe...
In Utrecht werd ik hier door uw verkoper Herman Koppe uitstekend begeleid. De communicatie, inlevingsvermogen en professionaliteit heeft mij zeer geholpen met de aanschaf van de juiste aankoop.
De aflevering en montage heeft is inmiddels plaatsgevonden. De monteur (Heinen Montage) heeft de aanvulling van de keuken prachtig gemonteerd en fijn was dat ook hij alle verpakkingsmaterialen heeft afgevoerd.
Al met al heb ik als klant het hele proces van kop tot staart heel prettig ervaren.

Als verbetertip zou ik aan Bruynzeel willen meegeven om de naast de standaard gebruikershandleidingen een aantal fimpjes te maken waarin wordt uitgelegd hoe de keukenapparatuur het beste te... Als verbetertip zou ik aan Bruynzeel willen meegeven om de naast de standaard gebruikershandleidingen een aantal fimpjes te maken waarin wordt uitgelegd hoe de keukenapparatuur het beste te gebruiken is en waar vooral goed op te letten.
Dit onder het motto: zien is doen!
getekend, een 65 plusser!

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Sonja, dankjewel voor je mooie review! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen bij de aankoop en de plaatsing van de keuken. Op de site van de leverancier van de apparatuur kun je meestal... Beste Sonja, dankjewel voor je mooie review! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen bij de aankoop en de plaatsing van de keuken. Op de site van de leverancier van de apparatuur kun je meestal de instructiefilmpjes bekijken maar ik neem je tip zeker mee !
Ik wens je heel veel plezier van de keuken! Groetjes Jolie - Team Webcare

Brinkman

Vakkundig geplaatst, mooie keuken

Proberen problemen werkelijk op te lossen

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Brinkman, dankjewel voor je positieve review! Ik wens je heel veel (kook)plezier van de keuken! Groetjes Jolie - Team Webcare

Patricia Jansson

Onbruikbare plant cube verkopen , komen niet met een oplossing. Reageren niet op mail Jaap Jan

Probleem oplossen

Robert

Een keuken van Bruynzeel, een goede keuze

De begeleiding van begin tot eind is zeer klant en servicegericht

Het zou prettig zijn als er kleine staaltjes van front en bladen beschikbaar zouden zijn die men na aankoop van een keuken kan gebruiken voor zaken als kleuren, aankleding, stoffering.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Robert, dankjewel voor je mooie review. Via onze webwinkel https://webwinkel.bruynzeelkeukens.nl/ zijn staaltjes van fronten en bladen te bestellen. Ik wens je heel veel plezier van de keuken... Beste Robert, dankjewel voor je mooie review. Via onze webwinkel https://webwinkel.bruynzeelkeukens.nl/ zijn staaltjes van fronten en bladen te bestellen. Ik wens je heel veel plezier van de keuken ! Groetjes Jolie - Team Webcare

sijsjes

Alles is goed en vakkundig gemaakt, maar 1 punt dat ik vanaf het begin toen de keuken geplaatst is gemeld heb en er tot op heden geen antwoord voor een goede oplossing heb gekregen. ( Vloer... Alles is goed en vakkundig gemaakt, maar 1 punt dat ik vanaf het begin toen de keuken geplaatst is gemeld heb en er tot op heden geen antwoord voor een goede oplossing heb gekregen. ( Vloer beschadigd die toen 2 weken net pas lag ( waar gewerkt worden ook fouten gemaakt, los het dan ook op....)). Anders was het een 10 geweest. Dit valt een beetje tegen van bruynzeel keukens.

Mooie keuken

Na 3x terug te zijn geweest voor nieuwe aanpassingen door bruinzeel werd de keuken steeds duurder. BESTEKBAK zat er niet bij werd wel nettjes na geleverd. Hoop alleen dat ze het probleem met de... Na 3x terug te zijn geweest voor nieuwe aanpassingen door bruinzeel werd de keuken steeds duurder. BESTEKBAK zat er niet bij werd wel nettjes na geleverd. Hoop alleen dat ze het probleem met de vloer ook op gaan lossen.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Sijsjes, dankjewel voor je mooie review! Je melding over de vloer wil ik graag nakijken, kun je me hiervoor je ordernummer mailen ? Groetjes Jolie - webcare@bruynzeelkeukens.nl

Mevr. Dujardin

Als we 0 sterren konden geven dan deden we dat ook. Onze keuken is 9 mei geplaatst en vandaag komt er voor de 8e keer iemand langs om de keuken correct geplaatst te krijgen. Wij werden in eerste... Als we 0 sterren konden geven dan deden we dat ook. Onze keuken is 9 mei geplaatst en vandaag komt er voor de 8e keer iemand langs om de keuken correct geplaatst te krijgen. Wij werden in eerste instantie netjes geholpen door Simone B. in het filiaal in Alkmaar, daarna begonnen echter de problemen. We moesten meteen de hele keuken betalen (bijna 30000 euro) en kregen een paar weken voor plaatsing de naam van de monteur doorgestuurd. Op Google waren hierover enkel slechte reviews terug te vinden dus wij belden Simone om onze ongerustheid te melden. Zij gaf aan dat de reviews niet konden kloppen en dit hun beste plaatser betrof. Op de dag van levering kwam de regen met bakken uit de lucht gevallen, maar de kastjes bleken helemaal niet goed verpakt te zitten en werden nat binnen gehaald. We hebben meteen foto's genomen en melding gemaakt via de mail. Volgens de mensen van het transportbedrijf is dit gewoon de standaard MO bij Bruynzeel. Bij plaatsing bleek een zijkant verkeerd ingemeten, die zou vervangen worden. Daarna ging het eigenlijk alleen maar van kwaad naar erger: het vervangstuk dat geleverd werd, bleek de verkeerde kleur, de kraan deed t niet. We begonnen te merken dat kastdeurtjes niet goed sloten en dat bij onze hoge kastenwand de deur van de koelkast bol begon te staan. Na tig bezoeken blijkt dat de hoge kastenwand volledig verkeerd is geplaatst en dat alles getordeerd is. De hele boel moet er weer uit, maar het blijft fout gaan met levering van onderdelen: beschadigd, verkeerd, niet besteld, etc. Ondertussen is het vandaag dus 18 december en hopen we maar dat het vandaag een keertje goed komt. De deuren voor koelkast en vriezer blijken alvast alweer verkeerd, maar hopelijk komt de kastenwand nu tenminste waterpas te staan voor het einde van het jaar.
Laat je dus vooral niet inpakken door mooie verkooppraatjes en het idee dat je bij een degelijk Nederlands bedrijf koopt, want dat is niet het geval!

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Valerie, dankjewel voor je terugkoppeling. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantbegeleider die het dossier heeft doorgenomen en de juiste acties heeft uitgezet. Groetjes... Beste Valerie, dankjewel voor je terugkoppeling. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantbegeleider die het dossier heeft doorgenomen en de juiste acties heeft uitgezet. Groetjes Jolie

Ruud Langeree

Goede service, vriendelijk en klantgericht

klantgericht

Beste Ruud,
dankjewel voor je mooie review!
Groetjes,
Lara