Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Asafty

Dit bedrijf betaald niet tijdig uit wanneer je daarover belt met het nummer van de administratie dan krijg je te horen wat vervelend ik ga het gelijk oppakken, maar ik kan je niet zeggen wanneer... Dit bedrijf betaald niet tijdig uit wanneer je daarover belt met het nummer van de administratie dan krijg je te horen wat vervelend ik ga het gelijk oppakken, maar ik kan je niet zeggen wanneer daar ga ik niet over, waarop je vraagt wie dan wel, dan krijg je als antwoord mag ik je niet mee doorverbinden sorry en elke week is het zelfde verhaal sorry ik ga daar niet over , kan je niks beloven. Met andere worden zij je belt de administratie en die kan je geen duidelijkheid geven en zegt bij elk gesprek het zelfde, ik kan je niet helpen en geen zekerheid geven ik ga het voor je oppakken.

Geen alleen goed in begrijp ik zeggen

Eerlijk zijn en betalen.

Arthur Metaal/Static QC Hexion Pernis

Na jaren lang met dit bedrijf te werken een zeer goede ervaring

Heb je een probleem dan is dit bedrijf heel flexibel en ontzorg je met je probleem en lever een brandwacht

Geen verbeterpunten mensen zijn goed opgeleid en weten waar ze mee bezig zijn. Ook goede invulling bij een risico bespreking

Jeroen Prinsen/ Systabo te Enschede

Brandwacht gehuurd bij de Bauhaus in Groningen

Goede communicatie

Nee

Hogeschool Tio/ Verweij

Heel snelle reactie. Prima brandwachten: keurig, beleefd en vriendelijk. Doen erg hun best geen overlast te geven. Prima (ruim) op tijd en heel flexibel bij verandering in tijden.

Beleefd, communicatief, representatief

Geen idee

Prima bijdrage geleverd tijdens de inwendige tankinspectie.

Goed. Prima voor- en natraject. Duidelijke toelichting wat er gedaan wordt en wat er is opgemerkt. Ook goed meegedacht (portofoongebruik).

Nemen brandveiligheid serieus en zien veel. Maken foto's van afwijkende zaken en koppelen dit ook terug.

Kreeg hier en daar te horen dat de brandwachten regelmatig samen rondlopen en lunchen. In het kader van het eventueel opmerken van brand lijkt me dit nadelig.

Dennis

Goede service voor een dito prijs

Snelle reactie en ter zake kundig advies

QMonitoring B.V.

Zeer goede ervaringen. Op ieder moment van de dag te bereiken (ook 's nachts) en er wordt direct gereageerd. Hoge mate van flexibiliteit en prettig contact. Goede uitvoering van de diensten waarbij... Zeer goede ervaringen. Op ieder moment van de dag te bereiken (ook 's nachts) en er wordt direct gereageerd. Hoge mate van flexibiliteit en prettig contact. Goede uitvoering van de diensten waarbij ook nog verder wordt gekeken dan alleen het brandwacht gebeuren. Zeker een aanrader.

De bereikbaarheid en flexibiliteit zijn sterke punten. Goede contacten en de afspraken worden netjes nagekomen.

Niets op aan te merken.

Friesland Campina

Flexibel bedrijf die een aanvraag 2 dagen van te voren kan verwerken en waar achteraf de rekening geboekd kon worden. De Brandwacht was een vakman die zijn vak en gevaren goed kent.

Op de hoogte van veiligheidsregels

Goed.
Flexibel, snelle reactie en kundig

Goede communicatie en nazorg