Contact verkoper

Ontevreden

Op papier is alles mooi

Nakomen van de afspraken

Wendie Cornelissen

Lichtenberg is een solide en professioneel bedrijf met hoge betrouwbaarheid t.a.v. leveren van topkwaliteit en oplossen van zaken als er soms iets is. Lichtenberg heeft goede vakmensen in dienst en... Lichtenberg is een solide en professioneel bedrijf met hoge betrouwbaarheid t.a.v. leveren van topkwaliteit en oplossen van zaken als er soms iets is. Lichtenberg heeft goede vakmensen in dienst en staat ook voor kwaliteit van afleveren door onderaannemers/ leveranciers. Daarnaast was Lichtenberg voor ons als koper / toekomstige bewoner heel goed benaderbaar voor alle vragen groot of klein. Daardoor hebben wij van het hele proces van de bouw kunnen genieten!

Een aantal zaken is niet conform de afgestemde kleuren opgeleverd. Dat verbaasde ons. Verder zijn elektra punten in de buitenmuur verkeerd aangebracht, wat door logisch nadenken niet had gehoeven.... Een aantal zaken is niet conform de afgestemde kleuren opgeleverd. Dat verbaasde ons. Verder zijn elektra punten in de buitenmuur verkeerd aangebracht, wat door logisch nadenken niet had gehoeven. De installateur had fouten gemaakt, en beweerde dat dat zo was afgesproken. We moesten de mail met aantekeningen op de tekening erbij halen om het te ‘bewijzen’. Dat zou niet nodig moeten zijn.

Kok

De bouw verliep volgens verwachting. Professioneel bedrijf, heldere communicatie en goede medewerkers.

Professioneel bedrijf, prettige samenwerking tijdens de bouw, afstemmomenten.

nvt

van Duijvenbode

Professionele bouwer, hoge eigen kwaliteitslat, goed contact met uitvoerder

Zie boven

Blijf kwaliteit onderaannemers in de gaten houden

Priester

Kwaliteit en professioneel

Communicatie heel snel, aktie-reactie

Voor zulke exclusieve villa’s veel meer tips verwacht

Raap Kärcher

De kwaliteit is goed. Communicatie is goed. Werkt heel netjes.

Bouwt kwalitatieve huizen.

Uitbesteed bedrijven moet daarin verbeteren

Ruben van Wendel de Joode

Bouw van een nieuwe woning

Hele goede begeleiding, goede communicatie en aandacht voor kwaliteit

Meijer

Professioneel direkt en kwalitatief high level

to the point, klantvriendelijk, doen wat ze zeggen, weten waarover ze het hebben

digitale paraplu ontwikkelen ism leveranciers van tegels en sanitair tbv badkamers om een beter overzicht te krijgen wat je aan het kopen bent. Je hebt al snel 2 of 3 badkamers en overal apart naar... digitale paraplu ontwikkelen ism leveranciers van tegels en sanitair tbv badkamers om een beter overzicht te krijgen wat je aan het kopen bent. Je hebt al snel 2 of 3 badkamers en overal apart naar toegaan geeft geen digitaal totaalbeeld dus je moet echt zelf hopen dat je de goede match qua kleur, materiaal etc hebt gekozen.

Werner Plekkenpol

We hebben hele goede ervaringen met buwbedrijf Lichtenberg. Begeleiding op kantoor en op locatie hebben we als zeer plezierig ervaren. En het eindresultaat mag er ook zeker zijn; een prachtvilla!

zeer nette bouw, opgeruimde bouwplaats, gastvrijheid, oosterse nuchterheid

Geef aan de voorkant aan dat naast de meerwerklijst ook andere wensen bespreekbaar zijn. Voor 1 onderdeel (2 sets openslaande deuren versus 1 openstaande set in een grote raampartij) kwam voor ons... Geef aan de voorkant aan dat naast de meerwerklijst ook andere wensen bespreekbaar zijn. Voor 1 onderdeel (2 sets openslaande deuren versus 1 openstaande set in een grote raampartij) kwam voor ons te laat... desondanks zijn we zeer tevreden!

Stam

Bijzonder prettig bedrijf. Ze leveren een hoge kwaliteit

vakmanschap, korte lijnen.

flexibiliteit bij wijzigingen