Lumer

Koop hier GEEN blokhut!!

Koop hier GEEN blokhut!!
Waardeloos zeer tegenvallend materiaal. Aan alle kanten klopt er niets van. Deuren sluiten niet. EPDM 180 Gr verkeerd om gelijmd, lekkende dakgoten die niet op afschot liggen, dak heeft te weinig overschot waardoor 80% van het water de dakgoot niet haalt. 8weken gewacht op missende plankjes die na het wachten niet eens gebruikt werden. Emballage materiaal wordt niet mee genomen maar als een grote puinhoop op gemeente grond achter gelaten., niet alles op kleur en dat wordt dan met een kwastje bij gekleurd. Stormankers waren niet geplaatst, later bij een nalevering wel maar niet op kleur. En als ze iemand langs sturen om de problemen te bekijken en bespreken sturen ze iemand die niets weet en verre van technisch onderlegd is. Zijn woordenschat rijkt niet verder dan, tja, dat is een product eigenschap waar wij niets aan kunnen doen!
Let op mensen, ik praat hier over een schuur van €10.000,- dan mag ik toch wel iets van kwaliteit verwachten… maar helaas, zeer zeer zeer onprofessioneel helaas en totaal geen product kennis in huis!

Fam de Graauw

In beginsel redelijk zaken kunnen doen.....als ze maar verkopen dus!! Gekozen voor plaatsing door een monteur van hen. Wordt achteraf gewoon een monteur ingehuurd uit de buurt van de koper. Maar dan... In beginsel redelijk zaken kunnen doen.....als ze maar verkopen dus!! Gekozen voor plaatsing door een monteur van hen. Wordt achteraf gewoon een monteur ingehuurd uit de buurt van de koper. Maar dan komt het addertje....in de voorwaarden staat dat de ondergrond helemaal perfect vlak/waterpas moet zijn anders gaat de monteur er gewoon weer vandoor! Bij mij waren de donderdag en de vrijdag gepland voor de levering en plaatsing. Dus wij op donderdag vroeg uit bed voor de vrachtwagen met de blokhut en de komst van de monteur. Monteur netjes op tijd echter géén blokhut!! Toen de monteur achter ging kijken begon hij meteen te zeuren over dat de ondergrond niet goed vlak was en hij zo niet kon plaatsen. Op diezelfde plaats had ik net een par dagen ervoor de oude blokhut afgebroken dus dacht ik dat het allemaal wel zou gaan lukken. Echt niet en we moesten wat latten gaan regelen zodat hij alles mooi waterpas kon gaan zetten. Maar onderwijl was de blokhut er dus nog steeds niet. De monteur gaan bellen en er was dus een fout gemaakt in de planning.....resume, de blokhut zou de volgende dag, de vrijdag dus geleverd worden. De monteur al mopperend weer naar huis en de dag was dus verloren. Hierdoor konden wij de opdracht van meneer monteur uitvoeren door wat latten te kopen zodat hij helemaal naar zijn zin kon worden geplaatst. De vrijdag had meneer in de morgen geen tijd dus kwam hij na de middag toch nog even wat doen. Vervolgens kon het niet eerder dan de volgende week op dinsdag dat meneer de blokhut kon afmaken. Dus donderdag voor niets een vrije dag genomen en de dinsdag extra vrij moeten nemen omdat dat de volgende dag was dat hij kon komen. Na klacht te hebben gedaan bij de blokhutwinkel vonden ze het mijn eigen fout dat de ondergrond niet naar wens was van meneer monteur en dat een foutje bij de levering wel eens voor kon komen. Dus uiteindelijk vonden ze klacht ongegrond en ik kon het verder uitzoeken. Zo ga je dus niet om met je klanten (blokhut incl montage 4000 euro) om en de klachtafhandeling. Dus ga hier nooit een blokhut kopen lieve mensen!!!!

GEEN!!

R van G

Matige ervaring, verkoop prima plaatsen ook prima maar nadat de monteur er achter kwam dat er wat dingen niet goed waren geleverd en na oplevering bleek dat er wat gebreken waren verliep de... Matige ervaring, verkoop prima plaatsen ook prima maar nadat de monteur er achter kwam dat er wat dingen niet goed waren geleverd en na oplevering bleek dat er wat gebreken waren verliep de communicatie stroef en heb ik zelf een aantal malen moeten bellen en moeten vragen om het z.s.m op te lossen, nu is nog niet opgelost maar vragen wel om het rest deel geheel te betalen vind ik niet netjes. Natuurlijk zal ik direct betalen als alles opgelost is.

verkoop/showroom monteur super.

Marius

Uitstekende ervaring met bedrijf. Bij levering blokhut ontbraken een paar dingetjes.
Uitstekend opgelost door de serviceafdeling.
Met verkoop goed kunnen schakelen. Toppers

Goed communicatief voor de service. Echte meedenkers! Ook in de verkoop toppers

Betrouwbaar bedrijf, interne communicatie kan wel wat beter

Wij hadden bij blokhutwinkel.nl een blokhut besteld. We werden erg goed geholpen door de verkoopmedewerker. Uiteindelijk bleek echter, toen ze de blokhut hadden gebouwd, dat ze de verkeerde maat... Wij hadden bij blokhutwinkel.nl een blokhut besteld. We werden erg goed geholpen door de verkoopmedewerker. Uiteindelijk bleek echter, toen ze de blokhut hadden gebouwd, dat ze de verkeerde maat EPDM hadden meegenomen. Daarnaast bleek een raam niet helemaal goed afgekit. Dat was wel jammer en ook een beetje suf. Daarom hadden ze het dak tijdelijk met zeil afgedekt. Een paar dagen later kwamen ze het dak nog afmaken en het raam beter afkitten. Het eindresultaat is wel een mooie, stevige blokhut. Al met al dus tevreden.

De Kampeergast

Mijn ervaring is prima, en zal het zeker aanraden aan bekenden.

Snelle reactie per E-Mail. Meestal volgende dag antwoord op mijn vragen.
Geen gezeur, maar directe antwoorden, op zakelijk niveau.

Goed geholpen, groot aanbod

Zeer goed geholpen, groot aanbod op de website. Ze hebben bij mij het huisje geplaatst inclusief de fundering ik hoefde verder helemaal niets te regelen.