Snelheid activering

ProWatch Security

Ontzettend goed! Wij kunnen onze receptiedienst volledig uit handen geven bij hun en het is erg geruststellend om te weten dat de telefoon altijd beantwoord wordt.

Goede klantenservice en BizziPhone is precies het product wat wij nodig hebben voor ons bedrijf. De verschillende pakketten waar je uit kunt kiezen zijn super.

Snel en Wel Verhuizingen

Top

Goeie communicatie

NOBLE Rides

Ik zocht een snelle oplossing voor mijn bereikbaarheid. Bizziphone gevonden op het internet. Binnen 1 uur was alles geregeld!

Snelheid, prijs, service

Easy

Prima telefoon service!

nette medewerkers en correcte berichten met info

Janine

Ik schrijf niet snel reviews maar over mijn ervaring met BizziPhone schrijf ik graag mijn ervaring. Vanaf het begin tot aan nu ben ik onder de indruk van zowel de aandacht voor de klantbeleving als... Ik schrijf niet snel reviews maar over mijn ervaring met BizziPhone schrijf ik graag mijn ervaring. Vanaf het begin tot aan nu ben ik onder de indruk van zowel de aandacht voor de klantbeleving als de professionaliteit. Het persoonlijke kaartje, snel reageren en opvolgen, echt super! Het ontzorgt enorm en is het is heel fijn dat je zowel per email als per whatsapp een update krijgt.

Snel, goede klantbeleving, betaalbaar

Weibrexx

Prima bedrijf. Weinig op te merken.

Duidelijke communicatie

Special Paper

Wij hebben goede ervaring met BizziPhone en doen al sinds 2016 zaken met hen

Correct opnemen van de telefoon

SY-NERGY BV

Top!!

Gemakkelijk, toegankelijk, staan open voor verbeterpunten

pathfinder

Vriendelijk en goede service

Persoonlijk en doen hun best

Wildeboer

Uiterst vriendelijke, goede luisteraars