Kuijten

Zeer vriendelijk personeel, geweldige service. Een echte aanrader, veel keus.

gerrit lodder

zo door gaan

A Aszyk

Goede service en snelle levering

Prima winkel

C Dekker

Op Google staat gratis levering. Bestel het artikel €56,- komt er €9,50 verzendkosten bij. Ik vind dit soort teksten op Google plaatsen zo misleidend. Heb het bedrijf geappt om 16:00 uur, ze... Op Google staat gratis levering. Bestel het artikel €56,- komt er €9,50 verzendkosten bij. Ik vind dit soort teksten op Google plaatsen zo misleidend. Heb het bedrijf geappt om 16:00 uur, ze beantwoorden alleen appjes tot 15:00 uur… ik zeg service een dikke onvoldoende.

Welke tip heb je voor ons?

Eerlijk zijn, jullie rekken gewoon verzendkosten.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Claudia, bedankt voor je review! We begrijpen dat dit misleidend kan zijn. Zoals aangegeven, kunnen wij dit helaas niet zomaar aanpassen op Google.
En wat betreft het appen, we geven...
En wat betreft het appen, we geven inderdaad aan: voor 15:00 appen = voor 17:00 reactie. Om 16:08 hebben wij gereageerd op jouw appje, dus we hebben ons best gedaan ;)
Natuurlijk mag je altijd nog even contact met ons opnemen om dit door te nemen!

Fehold

Uitstekend!

Houden zo

Siementje de Jager

Snel antwoord op mijn vraag gekregen :)

geen tips

Bram Holshuijsen

Klein probleempje geweest maar echt super opgelost. Dus erg bedankt!
Bram

Ga zo door!!!!

George

Snel geleverd

Ga zo door

Joris

Voor de aanleg van onze nieuwe tuin zeer mooie grote keramische 1x1 meter tegels besteld bij Bestratingsweb.nl. 2 keer gekeken in de showroom en daarna tot aanschaf overgegaan. Prima prijs,... Voor de aanleg van onze nieuwe tuin zeer mooie grote keramische 1x1 meter tegels besteld bij Bestratingsweb.nl. 2 keer gekeken in de showroom en daarna tot aanschaf overgegaan. Prima prijs, duidelijke voorwaarden en zeer goed bereikbaar voor vragen. Bij levering bleek er iets mis met een paar tegels. Dit kan natuurlijk gebeuren bij kwetsbare stenen, maar belangrijker nog het is perfect en heel erg snel opgelost. Als wij weer tegels en andere materialen nodig hebben, dan kijk ik geeneens verder en weet ik Bestratingsweb.nl te vinden. Veel dank Jarno en Thimo voor het advies, de open communicatie en de geweldige service. Kom een keer kijken als de tuin helemaal klaar is ;-)

Zo doorgaan!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Ha Joris, bedankt voor de prachtige review! Erg fijn om te horen dat je onze service ook als goed hebt ervaren! We komen zeker een keertje kijken, als we in de buurt zijn :) Gr. Jarno en Thimo.

Jan

Duidelijke communicatie, en tegels netjes en snel geleverd.

Geen.