Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Oorzaakhoorkliniek.nl

Het proces met de projectleiders van Best4u heb ik als positief ervaren.
Ze reageerden correct, snel en accuraat op mijn vragen / opmerkingen via de mail.

Snelheid / communicatie

Garage Oenen

Blij met de open en transparante samenwerking. Toen eenmaal alles op de rit was ging alles heel snel en ben ik zeker heel tevreden met mijn tweede nieuwe website.

Garageoene.nl &...

Garageoene.nl & Brommobieloene.nl

van den Dungen Mediation

Ik ben tevreden over mijn nieuwe website.
De samenwerking met Best4u Media was prettig en het resultaat is prima.

Resultaat

Poseidon Aquabeds

Slecht slecht slecht. Na 40 weken en ondeskundig personeel nog niks

Niets

Reactie Best4u:

Wij betreuren het ten zeerste dat het niet gelukt is in dit project en wij een reactie op deze beoordeling moeten geven. Wij hebben getracht in dit project de shop zo snel mogelijk te ontwikkelen en... Wij betreuren het ten zeerste dat het niet gelukt is in dit project en wij een reactie op deze beoordeling moeten geven. Wij hebben getracht in dit project de shop zo snel mogelijk te ontwikkelen en kwalitatief goed op te leveren. Dit is ons inziens binnen de afgesproken termijnen ook gebeurd en is een gebouwde shop opgeleverd. Helaas stokte het project bij het importeren / configureren van de producten.
Wij zijn ondanks een flink aantal pogingen en contacten niet in geslaagd een ander soort bestand qua product catalogus te krijgen dan een oud publisher bestand. Deze was voor ons gezien de opbouw niet geschikt voor een import / inlezen richting Woocommerce.
Ondanks allerlei contacten en pogingen dit anders te krijgen heeft dit uiteindelijk te lang geduurd en hadden we terugkijkend dit eerder moeten teruggeven / ander soort import moeten afstemmen. Daarbij is een import conform CSV onderdeel van onze opdracht en hebben we getracht hier alles aan te doen het in dit format te krijgen / om te zetten.
Ondanks nu meerdere pogingen het goed en netjes op te lossen met elkaar krijgen wij geen enkele reactie / respons meer.... Wij hebben getracht dit netjes op te lossen door:
- De broncode van de ontwikkelde shop via we Tranfer aan de klant te gunnen.
- De reeds betaalde aanbetaling in zijn volledigheid terug te boeken.
Best4u wilt altijd zoeken naar een oplossing / of een nette afhandeling en wordt in deze niet in staat gesteld door de klant tot een andere oplossing te komen. Met het stoppen van de opdracht en volledig terugbetaling denken wij dit netjes afgehandeld te hebben daar de klant niet met ons in gesprek wilt over een andere afhandeling.

Doc Living

Heel veel dank voor al jullie inzet!! Je hebt het super gestroomlijnd en kunt goed communiceren met de klant. Complimenten jullie team!

Snelheid / structuur

g. van lieshout

Onze eerste ervaring met Best4u was gericht op snelheid. We werden getriggerd door de slogan "Snelste webbouwer van Nederland". We probeerden het uit en inderdaad: supersnel.

In ons...

In ons daarop volgende project hebben we ervaren dat Best4u ook gewoon heel goed is. We hebben samen een mooi maatwerk project gedaan. Het resultaat: een fantastisch portaal waar onze klanten (en hun familie) lokale diensten kunnen vinden. Het team van Best4 u zorgde voor een heerlijk eigentijds en fris ontwerp en prima technologie aan de achterkant.

Top!

Meubels4nu

Fijne samenwerking gehad voor het ontwikkelen van onze webshop. Goede communicatie, altijd bereikbaar en een deskundig team. Bedankt!

Communicatie

A-Players

Best4u Media heeft (zoals altijd) weer een geweldige website opgeleverd voor A-players. Ook de samenwerking met de andere betrokken partijen was top. Wij zijn trots op het resultaat en met name de... Best4u Media heeft (zoals altijd) weer een geweldige website opgeleverd voor A-players. Ook de samenwerking met de andere betrokken partijen was top. Wij zijn trots op het resultaat en met name de snelheid waarmee het project werd afgerond was weer fenomenaal!

GVO Drukkers en Vormgevers

Onze online presence weer up to 2021-standards. Fijn en professioneel contact tegen een net tarief

Professioneel tegen goede prijs!

Podotherapie schuurman

Hele prettige samenwerking, de medewerkers van Best4u reageren supersnel op mijn vragen en denken goed mee.
Erg tevreden met het eindresultaat.

Meedenken, Snelheid