Best4u

Best4u Klanten beoordelen Best4u met 8.6/10. Gebaseerd op 66 ervaringen.66

Bedrijfsinformatie

Met een groot team van designers, developers en internet marketeers ontwikkelen wij websites, webshops, applicaties en internetmarketing campagnes op maat voor ruim 2500 mkb'ers. Met meerdere vestigingen in Nederland en België zijn wij altijd dichtbij en kunnen wij je voorzien van sensationele service. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte. Jouw online succes begint hier.
Adres
Zaadmarkt 95
7201 DD Zutphen

Contactgegevens
E-mail: feedback@best4u.nl
Tel: 0575512125
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Best4u met 8.6/10. Gebaseerd op 66 ervaringen.
Communicatie
Resultaat
Nazorg

Praktijk Pure Serenity
Praktijk Pure Serenity

Support is bij Best4u werkelijk snel en uitstekend!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ze zijn zeer geduldig en vriendelijk. ik wilde zeker zijn dat als ik mijn website uit handen geef dat het ook door een goede professionele bedrijf aangenomen zou worden. een bedrijf die daadwerkelijk doet wat ze zeggen en niet waar je nog meer stress van krijg. en dat is gebleken met best4u, wat ze zeggen doen ze ook. ze zijn zeker klantvriendelijk, of je een kleine bedrijf bent of een grote, je krijgt het gevoel dat je er toe doet!.

Viking Cable
Viking Cable
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klantgerichte service en goede communicatie.

Onpaarschoenen.nl
Onpaarschoenen.nl

- Communicatie
- Support
- Meedenkend

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zijn na een verkeerde keuze bij een website bouwer uitgekomen bij best4u als partner. dit is vanaf dag 1 goed bevallen. onze seo is goed geoptimaliseerd en heeft daardoor ook hoge posities in google gekregen. daarnaast bevalt de support super goed. altijd snel en meedenkend stellen ze zich op. kan niet anders stellen dan dat het voor een magento shop een perfecte partner is.

Sparenti
Sparenti

Goed bereikbaar

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Best 4 u is een zeer goed professioneel bedrijf.

LoonZorg B.V.
LoonZorg B.V.

Goede bereikbaarheid en snelle afhandeling

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Best4u profileert zich als een deskundige organisatie door snelle afhandeling van vragen en benodigde aanpassingen.

Houtop Professional Food
Houtop Professional Food

Communicatie - accuratesse - follow-up van afspraken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij werken sinds een paar jaar samen met best4u en hebben uitstekende ervaringen met dit bedrijf. .
men denkt goed mee en doet wat er afgesproken wordt. heb best4u inmiddels aan meerdere mensen aanbevolen.

Villatent
Slecht
Villatent
Score voor Best4u:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

In het begin dachten ze nog echt met me mee, later steeds minder.

Firma Roggeveen
Matig
Firma Roggeveen
Score voor Best4u:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Project heeft buitengewoon veel vertraging opgelopen. slechte miscommunicatie en gebrek aan creativiteit.

Reaxion
Reaxion

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en persoonlijk contact.

Stichting Het Dagelijks Bestaan
Stichting Het Dagelijks Bestaan

Jammer dat je tijdens het gehele proces niet een vaste Best4u coördinator als aanspreekpunt hebt en tijdens elke fase van het proces weer met een andere medewerker van doen hebt!

Ok.

Bedrijfsinformatie