Bento Presentaties

Bento Presentaties Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bento Presentaties? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company96
Uitstekend
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bento Presentaties met 9/10. Gebaseerd op 96 ervaringen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede begeleiding van de workshops. knappe vertaling van workshop naar storyline. en een mooi eindresultaat.

Bento Presentaties 1 beoordeling

Flexibel: je kunt lekker snel schakelen. bento was goed in staat om mijn ideeën, ook qua vormgeving en beelden, om te zetten naar mooie slides. tijdens de workshops in staat om een complexe puzzel naar een heldere verhaallijn te vertalen.

Nictiz

Zeer plezierig samengewerkt. joeri was in staat om de complexe en genuanceerde materie op heldere wijze tot een presentatie te brengen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met bento was zeer prettig. de club is zowel professioneel als enthousiast.

Dominique Oostdijk / Ipsos

Een professionele, boeiende en (niet geheel onbelangrijk) vermakelijke training. friso is een enthousiaste en frisse verschijning die op een interactieve manier zijn kennis weet over te brengen. zeer tevreden!.

Jean-Marie Leufkens (Ipsos)

Enorm leuke presentatietraining, bij uitsteek de beste die ik tot nu toe heb gehad. vooral de nadruk op stem, ademhaling en postuur was voor mij erg waardevol.

Bento Presentaties 1 beoordeling

Hele fijne trainer, kleine groepen en daardoor veel persoonlijke aandacht. goed dat de training zich duidelijk focust op een bepaald onderdeel van presenteren zodat alles direct goed toe te passen is.

Geert Duysters / Tilburg University
Uitstekend
Geert Duysters / Tilburg University
Score voor Bento Presentaties:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Professioneel, snel, proactief en deskundig!.

Sophie Leussink, InContext Consultancy Group
Sophie Leussink, InContext Consultancy Group
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige samenwerking met bento. ik heb hen ervaren als deskundig en flexibel.

Rabobank

Friso en joeri spreken zich uit, geven goede feedback, scherp en oprecht. daar leer je van. een mooi programma met goede afwisseling!.

Bedrijfsinformatie

Een presentatie is een krachtig en effectief middel om mensen te informeren, te inspireren en te motiveren.

Een overtuigende presentatie heeft een duidelijke boodschap, gebruikt heldere voorbeelden en benut krachtige technieken.

Bento Presentaties helpt u daarbij. Bijvoorbeeld door met u uw presentatie te maken, zowel in structuur van uw betoog als in de vormgeving van PowerPoint. Maar ook met coaching en training.
Adres
Kapitein Hatterasstraat 23A