Zwitserleven

Heel praktische training, direct in je dagelijkse praktijk toe te passen.

Rick de Grood / Zwitserleven

Ik vond het een hele leuke en leerzame training. Dit komt vooral door de trainers die expert zijn op hun vakgebied en steeds de allerhoogste kwaliteit nastreven. Ze doen dit met een vleugje humor... Ik vond het een hele leuke en leerzame training. Dit komt vooral door de trainers die expert zijn op hun vakgebied en steeds de allerhoogste kwaliteit nastreven. Ze doen dit met een vleugje humor waardoor de sfeer wel luchtig blijft. De indrukwekkende kwaliteit komt tot uitdrukking in de pitch die ze mede voor ons geschreven hebben en in de training waarin we tools, tips en een stem/klankanalyse hebben gekregen om onze presentatietechniek te verbeteren. Ik kan jullie training aan iedereen van harte aanbevelen.

Het was echt super

Zwitserleven

Heel veel kennis opgedaan. In een kleine groep geoefend waarbij je van elkaar kan leren. En de mogelijkheid om jezelf terug te kunnen zien op video is erg leerzaam. Een fantastische training!

Zwitserleven

Inhoudelijk en praktisch ineen, direct toepasbaar.

Zwitserleven

Zeer positief, door de inhoud van de cursus, de manier van lesgeven en hoe in alles de focus blijft op het beter presenteren.

Tamara / Zwitserleven

Positieve trainers die er voor gezorgd hebben dat wij in 3 dagen tijd, enorme sprongen hebben gemaakt qua presentatie techniek!

Total E&P NL

Nu voor de tweede keer met Bento gewerkt om ons voor te bereiden op een presentatie voor een innovatie wedstrijd. Bento weet zich snel in te leven in het onderwerp en de kern van het verhaal... Nu voor de tweede keer met Bento gewerkt om ons voor te bereiden op een presentatie voor een innovatie wedstrijd. Bento weet zich snel in te leven in het onderwerp en de kern van het verhaal duidelijk te presenteren. Hun positieve houding werkt zeer motiverend en heeft ons zeker geholpen!

Wim / Total E&P Nederland B.V.

Erg verrast door het vermogen om met beperkte informatie en tijd de focus te kunnen leggen op de juiste punten. De samenwerking was erg prettig. De enthousiaste aanpak en het oefenenen heeft... Erg verrast door het vermogen om met beperkte informatie en tijd de focus te kunnen leggen op de juiste punten. De samenwerking was erg prettig. De enthousiaste aanpak en het oefenenen heeft presenteren voor mij naar een hoger niveau gebracht!

Driven by Values

Presentatietraining vond ik erg sterk. Documententraining wist ik al redelijk veel van. Aantal nieuwe puntjes kunnen leren.