R van Dijk

Inspiratievol seminar gehad, zeer professioneel!

Koen LAan Pilz

Erg leerzame training.

GGD Brabant-Zuidoost

Samen met mijn collega's heb ik een digitale training over online presenteren bijgewoond. Friso en Joeri hebben ons op een leuke en luchtige manier heel wat tips en feedback meegegeven. Ondanks dat... Samen met mijn collega's heb ik een digitale training over online presenteren bijgewoond. Friso en Joeri hebben ons op een leuke en luchtige manier heel wat tips en feedback meegegeven. Ondanks dat de training digitaal plaatsvond, was er een goede sfeer in de groep. Verder vond ik het fijn dat we veel konden oefenen en hierop gerichte feedback kregen!

GGD Brabant- Zuidoost

Toegankelijk, persoonlijk, deskundig, humorvol

GGD Brabant-Zuidoost

Erg leuke en interactieve online training! Fijn dat het meteen praktisch toepasbaar is. Jullie spelen heel goed in op de groep én op de individuele vraag van deelnemers.

GGD Brabant-Zuidoost

Leuke training online presenteren met professionele feedback!

SSC-I

Praktisch training met bevlogen trainers!

Zwitserleven

Heel praktische training, direct in je dagelijkse praktijk toe te passen.

Rick de Grood / Zwitserleven

Ik vond het een hele leuke en leerzame training. Dit komt vooral door de trainers die expert zijn op hun vakgebied en steeds de allerhoogste kwaliteit nastreven. Ze doen dit met een vleugje humor... Ik vond het een hele leuke en leerzame training. Dit komt vooral door de trainers die expert zijn op hun vakgebied en steeds de allerhoogste kwaliteit nastreven. Ze doen dit met een vleugje humor waardoor de sfeer wel luchtig blijft. De indrukwekkende kwaliteit komt tot uitdrukking in de pitch die ze mede voor ons geschreven hebben en in de training waarin we tools, tips en een stem/klankanalyse hebben gekregen om onze presentatietechniek te verbeteren. Ik kan jullie training aan iedereen van harte aanbevelen.

Zwitserleven

Het was echt super