GGD Hart voor Brabant

Leuke, enthousiasme trainingen. Veel geleerd in een korte tijd, en praktisch goed toepasbaar.

Reactie Bento Presentaties:

Fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Dankjewel.

Joyce

Heb zeker wat gehad aan de tips! Mijn opbouw is zoveel beter geworden.

Reactie Bento Presentaties:

Dankjewel Joyce. We hebben inderdaad een paar mooie stappen kunnen zetten. Veel succes verder!
– Arnout

Stratt+

Gedegen kennis, nuttige tips. Flexibel in de planning. Kortom erg tevreden.

Anne van Dassen Muller, Stolt-Nielsen Ltd.

Top! Veel geleerd in een heel prettige sfeer!

Qrcus BV

Seminar Online Presenteren door Joeri. Heel positief: interessante presentatie, op goede manier verteld, leerzaam, toepasbare tips & tricks. En de realiteit dat er niet altijd één antwoord op een... Seminar Online Presenteren door Joeri. Heel positief: interessante presentatie, op goede manier verteld, leerzaam, toepasbare tips & tricks. En de realiteit dat er niet altijd één antwoord op een vraag is maar de situatie ook invloed heeft.

Qrcus BV

Presentatie over online presenteren was goed. Veelal herkenbaar en praktisch toe te passen.
De analyse en terugkoppeling over de Qrcus presentaties waardevol en voorzien van goede voorbeelden.

Radboudumc

Leuk seminar over online presenteren, veel praktische en direct uitvoerbare tips en nieuwe informatie tov 'offline' presenteren.

RadboudUMC

Gezamenlijk is er gekeken naar hoe we met name online beter zouden kunnen presenteren. Dit is zeer goed bevallen, praktische tips zijn gedeeld en op maat werden er zelfs enkele adviezen gegeven!.

Sekisui S-lec

Middels een fijne goede energie maken Joeri en Friso onze eigen ZOOM presentatie performance inzichtelijk. Door de do's & don'ts te begrijpen gaat er ineens een wereld open van professionaliteit die... Middels een fijne goede energie maken Joeri en Friso onze eigen ZOOM presentatie performance inzichtelijk. Door de do's & don'ts te begrijpen gaat er ineens een wereld open van professionaliteit die we voorheen niet kende. TOP!

I&O Research

De trainingen van Joeri en Friso zijn me zeer goed bevallen en waren erg leerzaam. Veel tips en tricks gekregen waar ik echt wat mee kan. Doordat we er gelijk mee aan de slag gingen en elkaar... De trainingen van Joeri en Friso zijn me zeer goed bevallen en waren erg leerzaam. Veel tips en tricks gekregen waar ik echt wat mee kan. Doordat we er gelijk mee aan de slag gingen en elkaar feedback gaven hebben we het ook gelijk (deels) 'eigen' gemaakt. Nu is het een kwestie om de opgedane kennis toe te passen in de praktijk! Nogmaals bedankt!