Benitech

Gesprek met de adviseur
Kwaliteit producten
Plaatsing

Van Buren

Goede ervaring, fijne en correcte service.

Beste mevrouw van Buren,
Beste mevrouw van Buren,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling. Goed om te horen dat u goede ervaringen heeft met Benitech Kozijnen en dat u de service als prettig heeft ervaren. We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Laura

Kundig bedrijf met geweldige medewerkers en fantastische producten!

Beste Laura,
Bedankt voor uw review en beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over Benitech Kozijnen. Veel woonplezier en wooncomfort gewenst!
Beste Laura,

El Haddad

De verwachting waar gemaakt.

Beste meneer El Haddad,
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te lezen dat we voldaan hebben aan de verwachtingen. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!
Beste meneer El Haddad,

Chris Franken

Fantastisch

Beste meneer Franken,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goede ervaringen heeft met Benitech Kozijnen. We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Team...
Beste meneer Franken,
Team Benitech kozijnen

Stoffers

Top service.

Beste mevrouw Stoffers,
Bedankt voor uw review en beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over Benitech Kozijnen. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!
Beste mevrouw Stoffers,

Frank

Netjes en volgens afspraak gemonteerd

Beste heer,
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de montage van uw kunststof kozijnen. We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Beste heer,

Janiek Bultman

Goede communicatie en service.

Beste mevrouw Bultman,
Bedankt voor uw beoordeling en review. Fijn om te lezen dat u goede ervaringen heeft met Benitech Kozijnen.
Veel plezier gewenst met uw aankoop!
Beste mevrouw Bultman,
Veel plezier gewenst met uw aankoop!

O.Debipersad

Fantastische service, alles gedaan zoals beloofd. Hoogwaardig kwaliteit kozijnen. Monteurs vakkundig en heel netjes. Iedereen die je te spreken krijgt bij Benitech zeer hulpvaardig en experts in wat... Fantastische service, alles gedaan zoals beloofd. Hoogwaardig kwaliteit kozijnen. Monteurs vakkundig en heel netjes. Iedereen die je te spreken krijgt bij Benitech zeer hulpvaardig en experts in wat ze doen!

Beste mevrouw Debipersad,
Beste mevrouw Debipersad,
Heel erg bedankt voor uw review met de mooie woorden! Wat fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft met Benitech Kozijnen en dat u zo tevreden bent over zowel onze producten als onze medewerkers.
We wensen u heel veel woonplezier en wooncomfort toe met uw nieuwe kozijnen!

Randi Buijs-Jens

Let op de details!!

Beste mevrouw Buijs-Jens,
Bedankt voor uw review en beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Wim van Horssen of T van Horssen

Geweldig

Beste familie van Horssen,
Bedankt voor uw beoordeling en review. We zijn blij om te lezen dat u er blij mee bent. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!
Beste familie van Horssen,