Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Sabine en René van Ballegooijen

Vriendelijk personeel. Alle tijd om de fietsen uit te proberen.

De tijd en ruimte om de fietsen uit te proberen.

Niets

2 elektrische opvouwbare fietsen

Liesbet

Niet zo goed, reeds balhoofd kapot. Rem zit steeds in de weg bij het plooien. Versnellingen geven een kraakje

Riem

Zie boven

Cross town

Reactie Beixo:

Geachte mevrouw, jammer dat u dit meldt in een review, dit zijn dingen die we graag direct horen en oplossen. Als de rem in de weg zit bij het vouwen/plooien, dan gaat er bij het vouwen/plooien iets... Geachte mevrouw, jammer dat u dit meldt in een review, dit zijn dingen die we graag direct horen en oplossen. Als de rem in de weg zit bij het vouwen/plooien, dan gaat er bij het vouwen/plooien iets mis. Dat kan ook het balhoofd verklaren. Een kraakje in de versnelling is eenvoudig een kwestie van afstellen. We hebben inmiddels contact gehad en gaan dit voor u oplossen. Wellicht dat uw oordeel dan milder zal zijn. Met vriendelijke groet, beixo

Pilmeijer Ad

Ik ben vlot en deskundig geholpen

geen bijzondere

nee

Compact Electra

R.H. van Bon

Goed, vlot geholpen. Het was fijn om een proefronde met de fiets te maken langs een mooie route.

Er lag een routeplattegrond klaar voor de fietsroute. Inclusief een helling/tunnel. Dit is handig om de E-bike te testen. En duidelijke en geduldige uitleg hoe de fiets opgevouwen kan worden.

Betere (telefonische en email) bereikbaarheid op bv zaterdag of tot bv 18:00uur. Reactiesnelheid op emailbericht kan ook beter.

electrische vouwfiets

Evert Sanders

Professionals

Helder verhaal

E-compact

Kees Boogaard

Vriendelijk en korrekt

Normaal

Er zijn kleine onderdelen die roesten en dat mag niet. Alles is rvs of aluminium zei men en dat is niet zo blijkt na 2 maanden. Dus alle bouten moeren rvs. Kleine moeite om te vervangen. Ik wacht... Er zijn kleine onderdelen die roesten en dat mag niet. Alles is rvs of aluminium zei men en dat is niet zo blijkt na 2 maanden. Dus alle bouten moeren rvs. Kleine moeite om te vervangen. Ik wacht af.Fiets zou wat lichter moeten zijn ook zonder de accu.Maar handig voor op boot of auto.

Electr vouwfiets

Reactie Beixo:

We herkennen uw verhaal. Het is niet 100% te voorkomen dat onderdelen gaan oxideren.
Wij staan voor kwaliteit en werken waar mogelijk met de beste RVS-onderdelen.
Door schaarste op de markt...
Wij staan voor kwaliteit en werken waar mogelijk met de beste RVS-onderdelen.
Door schaarste op de markt zien wij dat er af en toe een onderdeel van mindere kwaliteit RVS toegepast wordt. Niet alleen de onderdelen zijn van mindere kwaliteit maar er wordt ook bezuinigd op de roestbestendigheid. Door energietekorten wordt er bijvoorbeeld korter gegalvaniseerd. Heel vervelend, want we komen er in veel gevallen pas achter wanneer een klant ons er op wijst.
Het heeft onze blijvende aandacht.
Inmiddels hebben we elkaar hierover telefonisch gesproken.

C.J. Schoorel

Was goed

persoonlijke aandacht

nee, niet wat betreft de dienstverlening

Beixo electra-7-zwart low

Jan van Manen

Mijn vrouw en ik hebben sinds juli 2021 allebei een Beixo compact electra vouwfiets gekocht in de Bilt. We hebben een tourstuur en zadel met verende zadelpen erbij aangeschaft. Aan te raden! De... Mijn vrouw en ik hebben sinds juli 2021 allebei een Beixo compact electra vouwfiets gekocht in de Bilt. We hebben een tourstuur en zadel met verende zadelpen erbij aangeschaft. Aan te raden! De fietsen zijn keurig (op tijd!) thuis afgeleverd en we zijn direct op vakantie gegaan. We hebben heel veel lange afstanden gefietst en de fietsen zijn ons heel erg goed bevallen. We zijn met één fiets nog even teruggewenst in de Bilt vanwege wat speling en dat is keurig verholpen. Jan van Manen, Haarlem 08-10-2021

Het is alsof je op een gewone fiets zit

Welk model beixo heeft u aangeschaft?

Compact electra met tourstuur, comfort zadel en sterkere accu

Leo Zeelenberg

Prima ervaringen in De Bilt. Hartelijke ontvangst, goede adviezen.
Goed uitgezette proefrit.

Goede vouwfiets

Zou ik niet weten.

Hans Jannink

Correct

duidelijke voorlichting

Het geleverde zadel voldeed niet, maar dat is iets heel persoonlijks. Uiteindelijk bleek een zadel van de Action een uitstekend alternatief. inmiddels al vele honderden kilometers afgelegd. Het is... Het geleverde zadel voldeed niet, maar dat is iets heel persoonlijks. Uiteindelijk bleek een zadel van de Action een uitstekend alternatief. inmiddels al vele honderden kilometers afgelegd. Het is een fantastische fiets. Vorige week riep een jogger: "dat is een heel goede fiets". Dat weet ik, zei ik.