Niekolaas

Prima kwaliteit, snel geleverd

Duidelijk

Steegers

Odette heeft bij mij thuis het behang keurig geplakt, zeer tevreden!

Odette heeft het behang geplakt bij mij thuis.

M. Van der Welle

Prachtig behang, goede kwaliteit, hele goede aanbiedingen en snelle levering

Veel keus, goede aanbiedingen

Behangwereld

Vorige keer ook dit plakzeil besteld. In de zomer kromp het echter enorm in de zon, dus een nieuwe rol besteld en hopelijk kan ik het nu ruimer/beter beplakken dat het wel volledig het oppervlak... Vorige keer ook dit plakzeil besteld. In de zomer kromp het echter enorm in de zon, dus een nieuwe rol besteld en hopelijk kan ik het nu ruimer/beter beplakken dat het wel volledig het oppervlak blijft bedekken wanneer het warm wordt. Het merk Lola en de print is verder geweldig! Nergens anders verkrijgbaar.

Mooi merk

Richard

Netjes afgehandeld

Telefonisch verstrekken van het aantal beschikbare behangrollen

r en j bv

snelle en gemakkelijke levering

A.van Heteren

Snel, correct

Snelheid

Eric

Behang besteld

Snelle levertijd en goede kwaliteit behang

Estella

Fotobehang besteld

Zeer onduidelijk over kwaliteit van het product
Klantenservice is snel, maar niet behulpzaam

Reactie Behangwereld:

Bedankt voor uw feedback. U heeft een fotowand gekocht van €34,95, en verwacht hiervoor een vliesbehang. Er staat in de omschrijving van het product nergens aangegeven dat het vliesbehang betreft.... Bedankt voor uw feedback. U heeft een fotowand gekocht van €34,95, en verwacht hiervoor een vliesbehang. Er staat in de omschrijving van het product nergens aangegeven dat het vliesbehang betreft. Wij hebben snel en duidelijk antwoord gegeven op uw vragen omtrent uw bestelling. Jammer dat u ons negatief beoordeeld. Uiteraard kunt u het product retourneren en het aankoopbedrag retour ontvangen.

Peters

Netjes verpakt

Goed verpakt, product voldoet aan verwachting