Rianne Vollmuller

Geen moeite was teveel om het bestelde behang te leveren. Het ging uit de volle en was niet meer te krijgen via de leveranciers. Kwam uiteindelijk bij de fabriek vandaan. Top geregeld!

De klant staat voorop

Ik wist dat het behang uitlopend was. Nog wel bestelbaar op de site. Het was fijn geweest als ik al eerder had geweten dat er verder gezocht werd naar mogelijkheden om nog aan dit behang te komen.... Ik wist dat het behang uitlopend was. Nog wel bestelbaar op de site. Het was fijn geweest als ik al eerder had geweten dat er verder gezocht werd naar mogelijkheden om nog aan dit behang te komen. Nu was ik al verder aan het zoeken en vragen.

Sandra van Rooij

Erg positief, we hadden 3 rollen besteld, eerlijk laten weten dat ze wel 3 rollen hadden, maar van 2 verschillende batches. Ze hebben 3 nieuwe rollen besteld en ipv week 36 kwam het al in week 35... Erg positief, we hadden 3 rollen besteld, eerlijk laten weten dat ze wel 3 rollen hadden, maar van 2 verschillende batches. Ze hebben 3 nieuwe rollen besteld en ipv week 36 kwam het al in week 35 binnen.

Anton Barendregt

Snelle levering heel fijn

Ook goed geholpen bij kapotte levering door vervoerder , snel nieuwe geleverd echt goed top

Geen zo houden jongens

Sabine Schoefs

Aan te raden!

Supersnelle verzending

Ellen

0 problemen met de aankoop

Goede communicatie, kwaliteit vliesbehang, betaalbare prijs en zeer stipt

Geen problemen gehad dus ook geen verbeterpunten

Silvana Aartsen

Prima bedrijf had verkeerd besteld kon zo omruilen meteen mijn geld retour top !

Sharan Bekker

Behang gekocht, afgehaald op locatie en een deel geretourneerd

Levertijd zoals op de website vermeld. Mogelijkheid tot afhalen waardoor versnelde levertijd. Bereikbaar. Producten retourneerbaar zoals op de website vermeld.

M.

Snel en niet duur

Goed bereikbaar

L.voordouw

Eerste maal besteld bij dit bedrijf. Behang besteld en betaald, daarna geen enkele communicatie over levering. Behang afbesteld per mail en weer geen reactie, ook niet bereikbaar per... Eerste maal besteld bij dit bedrijf. Behang besteld en betaald, daarna geen enkele communicatie over levering. Behang afbesteld per mail en weer geen reactie, ook niet bereikbaar per contactformulier of telefoon. 2 weken verder...Ben benieuwd of ik m'n geld nog terug ga zien....

Geen idee.

Communicatie